רשת מלונות פרימה, המחזיקה ב-9 מלונות קונספט ברחבי הארץ, יוצאת במהלך שיווקי חדש, במסגרתו יוקדשו כל סופי השבוע במלון "ספא קלאב ים המלח" לחופשות מבוססות תוכן.
לאחרונה, יותר ויותר נופשים מחפשים ערך מוסף לחופשה, ומראים נכונות לבחור את מועד היציאה לנופש בהתאם לתכנים המוצעים להם. על מנת לתת מענה לצורך זה, התפתחה תפיסה שיווקית באירופה ובמקומות אחרים המשווקת נופש מובחן על פי נושאים. הטרנד הגיע גם לישראל ורשת מלונות פרימה החליטה לאמץ אותו ומשיקה את תוכנית "סגנון חיים- חופשות עם תוכן" – חבילות נופש ייחודיות במלון הספא "ספא קלאב ים המלח".
החל מאוקטובר, יוקדשו כל סופי השבוע במלון לקונספט החדש, במסגרתו מדי סוף שבוע יוצעו לנופשים חבילות אירוח הכוללת תוכן עשיר בנושא ממוקד, מתחומי סגנון ואיכות חיים: גוף ונפש, אומנות, עיצוב, טבע, אהבה, אוכל ועוד. סופי השבוע יתקיימו מדי שבוע, בין הימים חמישי ושבת.
אורחים שיגיעו לבלות את סוף השבוע במלון, ייהנו ממגוון פעילויות ותוכן עשיר, מקצועי ומוקפד, במחיר החבילה. עבור כל סוף שבוע נבנה קונספט ייחודי ובהתאם לו הורכב לו"ז עתיר פעילויות לאורך כל שעות היום, כך שכל אורח יוכל להשתלב באירועים שמתאימים לתחומי העניין והפנאי שלו.
התכנים שלהם יוקדשו סופי השבוע נבחרו מתוך מחשבה על הטרנדים האחרונים בעולם הלייף-סטייל, הבריאות, האומנות ועוד. ההרצאות והסדנאות מועברות על ידי מומחים בכירים ומנוסים בתחומם, במטרה להביא לאורחים את הידע העדכני ביותר ולהעניק להם כלים מעשיים שילוו אותם גם אחרי תום החופשה.
שירלי פבל-גלבוע, מנהלת הקונספט ברשת מלונות פרימה: "התפיסה לגבי שיווק נופש עברה מהפך בשנים האחרונות. המלונות הבינו שתרבות הצריכה של הנופש השתנתה, כך שיש צורך לשנות את חווית הלקוחות ולהכניס בה יותר תכנים ועניין".