אחרי 30 שנות עבודה בתנובה , מתוכן 15 בתפקיד מנהל התקשורת השיווקית, יוסי שמעיהו פורש לדרך עצמאית. במסגרת תפקידו, היה אחראי לפעילות הפרסומית של תנובה, כולל הפקת מאות סרטוני פרסומת שהביאו לחברה פרסום והוקרה וכמו כן היה אחראי לניהול מסחרי לכל קונצרן תנובה ומו"מ עם כל המדיות.
שמעיהו, בנוסף לפעילותו בערוץ הטלוויזיוני, נחשב ממובילי השימוש באינטרנט והפיכתו למדיה לגיטימית ומשפיעה וכן אחראי לאיתור והטמעת מדיות חדשות.
לדברי יוסי שמעיהו "אני עוזב בשיא בתחושה שמיציתי את תפקידי עד תום. אמשיך לתת לתנובה ולגופים אחרים נוספים שירותי ייעוץ בנושאי פרסום, הפקות, מדיה, מו"מ מסחרי, נושאים בהם התמחתי בכל השנים".
ממסעות הפרסום הבולטים אותם הוביל יוסי שמעיהו היה קמפיין חלב בחלל, פיראוס, יופלה, קרלו וקמפיין הקוטג' – הגבינה עם הבית, שהיה אפקטיבי ביותר ואשר השאיר את הצרכנים נאמנים לקוטג' תנובה, על אף כניסתם של מתחרים חדשים לקטגוריה זו.
את שיא הקריירה רואה יוסי כאשר עלה על הבמה לקבל את שלושת פרסי "קקטוס הזהב" הנכספים בשנה אחת עבור יופלה: מפרסם השנה, קמפיין השנה וסרט השנה.