חברת המיתוג ברנדויז'ן, בבעלות אסתי אפלבאום –פולני וגליה הראל-דור, פותחת בימים אלה סדנא למיתוג אישי עבור מנהלים בכירים אשר תועבר על ידי אנשי תקשורת מובילים בישראל
מחקרים מוכיחים כי המוניטין של מנכ"לים מהווה כ- 50% מהמוניטין הכללי של החברה והמנכ"ל עצמו מהווה חלק מנכסי המותג. מטרת הסדנא שמקיימת חברת ברנדויז'ן הינה להכשיר את המנהלים הבכירים לתקשר את ערכי החברה ואת המסרים שהחברה מעוניינת להציג עבור בעלי המניות והלקוחות וכן לעורר השראה בקרב עובדים לאמץ ולחיות את ערכי החברה.
לדברי אסתי אפלבאום – פולני, מנכ"ל משותף בחברת ברנדויז'ן, מותג המנכ"ל צריך להיות ברור ועקבי כמו כל מותג. התופעה של מותגי מנכ"ל עדיין לא הצליחה להתמסד בקרב בעלי תפקידים, מתוך תפיסה שתהליכי מיתוג קשורים בניסיון למכור משהו. אנו זיהינו את הצורך אצל מנהלים בכירים במשק ליצירת מיתוג אישי אשר יתרום בצורה מהותית להצגת המסרים של המנכ"ל כמייצג החברה הן כלפי חוץ והן כלפי פנים ואף ימצב את המנהלים הבכירים כדוברים המרכזיים של מותג החברה".
הסדנא מורכבת מארבעה מפגשים קבועים שיעסקו בנושאים הבאים: התקשורת הישראלית ; כיצד היא פועלת, מה קובע את סדרי היום, האם יש כללי משחק ברורים, באיזה ערוץ כדאי להעביר את המסר, אומנות השיחה והראיון , הופעות טלוויזיוניות וכן יצירת תדמית ויזואלית.
במהלך הסדנא יתרגלו המנהלים צילומים חיים על ידי אנשי טלוויזיה, כולל ניתוח ההופעה וקבלת קלטת.
את הסדנא ינחו אנשי התקשורת חיים זיסוביץ ואורי גינוסר, וכן הסטייליסטית אורלי שי.
Brand Vision היא חברת ייעוץ המתמחה בהובלת תהליכים של מיתוג ושל בניית זהות למותגים.:מותגי חברה, מותגים פרסונאליים ומותגי ארגונים ומוצרים. החברה, הקיימת כ-4 שנים היא מחלוצות תחום המיתוג בארץ, ולמנהליה ניסיון מקומי ובינלאומי בניהול מותגי-על, ובהתוויות אסטרטגיות שיווקיות ותקשורתיות.