חברת הפנסיה והגמל מנורה מבטחים יוצאת לראשונה בסרטון פרסומת המקדם את חבילת הפנסיה חדשה: "מיס פנסיה" – חבילת הפנסיה היחידה בישראל המותאמת לנשים. את סרטון הפרסומת מובילים הרכב הדראג קווין "פאות קדושות" שנבחרו להיות הפרזנטוריות של "מיס פנסיה".
תחת הקריאה לנשים "תתחילי לבדוק", מנורה מבטחים שמה לעצמה למטרה להעלות לסדר היום את סוגיית הפער בפנסיה בין גברים ונשים (העומד על כ-40% לטובת הגברים) ולעודד את הנשים להבין ולבדוק מה צופן להן עתידן הפנסיוני.
לראשונה חברת פנסיה וגמל בוחרת לשבור את תבניות הפרסום הפיננסי המקובלות והשמרניות בענף ולצאת בקמפיין רענן הטומן בחובו פנייה אישית ובלתי שגרתית לצופה. חברות הלהקה, המשלבות בהופעותיהן צבע, תיאטרליות, דרמטיות והומור רב, דנות בנושא מורכב כמו פנסיה ומצליחות להעצים את הנשים, ולהעלות מודעות לנושא חשוב ומשמעותי במהלך מעגל חייה של כל אישה: היציאה לפנסיה.
"בסרטון הפרסומת מגלמים חברי ההרכב "פאות קדושות" נשים גדולות מהחיים, דומיננטיות, עצמאיות וחזקות הדורשות את מה שמגיע להן בפנסיה, ובצדק " מסביר אביתר אשר מנהל הפרסום של מנורה מבטחים. "הקמפיין כולו כמו גם הפיתוח המוצרי, הקריאייטיב, המיתוג, המסר הפרסומי – הכל נעשה באמצעות שימוש בהון האנושי המבורך שיש במנורה מבטחים".