מנטה, רשת חנויות הנוחות של חברת דלק, משיקה עולם קפה חדש, " מנטה 'PREMIUM COFFEE בהשראת חווית הקפה הניו-יורקית בהשקעה של 10 מיליון שקלים . במסגרת המהלך מותגה מחדש קטגוריית הקפה ברשת מנטה במטרה לספק ללקוחות חוויה חדשה לגמרי – חווית קפה איכותי 'על הדרך' בסגנון בתי הקפה של ניו יורק, העיר שהביאה את בשורת ה coffee to go לעולם.
ההשקעה בחוויית הקפה של מנטה כוללת מיתוג חדש של המתחם הקמעונאי, מבצעים מיוחדים, כוסות ומוצרים חדשים ואיכותיים הנלווים לקפה.
קפה הפרמיום שיימכר ברשת הינו קפה טחון מתוצאת "מאורו" איטליה, קפה איכותי ביותר הנמכר במיטב בתי הקפה ומסעדות הגורמה בארץ ובעולם. בנוסף לבחירת מוצר מוביל ואיכותי בתחום קפה הפרמיום, השקיעה רשת החנויות של מנטה בהכשרת עובדיה כבאריסטות מומחים להכנת קפה פרמיום לסוגיו. ההכשרה נעשתה על ידי מדריכים ואנשי מקצוע של מאורו.
קטגוריית הקפה בחנויות נוחות של רשת מנטה נמצאת בגידול מתמיד. כיום נמכרות ברשת מנטה כ 200 אלף כוסות קפה בחודש והחברה צופה גידול בשיעור של 35% בשנה הבאה.
במקביל להשקה מחודשת של עולם הקפה משיקה הרשת את המותג הפרטי של מנטה, שיכלול מגוון מוצרי מזון, חטיפים ומוצרי היגיינה באיכות גבוהה. בין המוצרים שהושקו: חטיפי אנרגיה במגוון טעמים, כריכים, פיצוחים, חטיפים, היגיינה, מרעננים וכלים חד פעמיים. בכוונת החברה להרחיב את מגוון מוצרי המותג הפרטי לצריכה ביתית וקנייה על הדרך שישווקו ברשת חנויות מנטה.
מנכ"ל דלק ישראל, אבי בן אסאייג אמר היום כי: "רשת חנויות מנטה, מהווה את אחד ממנועי הצמיחה החשובים של החברה, ובמסגרת פעולתה בחרה להוביל את פיתוח, שיווק ומכירה של מגוון רחב של פתרונות, שירותים ומוצרים ללקוחותיה במסגרת המתחמים הקמעונאיים שלה. רשת מנטה מציעה כבר היום מגוון שירותים ומוצרים ייחודיים כמו שירותי דואר, תשלומים, טלפוניה, פיננסיים, תרופות ומוצרים לבית במסגרת- ACE אקספרס. החנויות הרשת מעניקות ללקוח סל מוצרים ושירותים מגוון החוסך זמן יקר וטרחה. בחנות אחת הממוקמת על הדרך, הלקוח מבצע מגוון משימות יום יומיות". בן אסאייג הדגיש כי מותג הקפה החדש "מנטה Premium, Coffee" המושק היום מהווה נדבך חשוב נוסף בסל מוצרי החוויה שמספקת רשת מנטה ללקוחותיה ה על הדרך.
לדברי מנכ"ל דלק קמעונאות, חיים אלמוזנינו: "רשת חנויות מנטה צמחה בשנים האחרונות בשיעורים דו ספרתים ועד סוף השנה תכלול למעלה מ 180 חנויות. במסגרת רשת חנויות הנוחות מוכרת החברה כ 200 אלף כוסות קפה בחודש, הצומחים גם הם בקצב דו ספרתי. השקת המותג "מנטה Premium Coffee" תביא ללא ספק להאצת קצב צמיחת קטגוריית הקפה ברשת, ומקסום חווית צריכת קפה איכותי בחנויות הרשת.
סמנכ"ל השיווק, איל נוה: "בתהליך למידת צרכי הלקוח שמנו לעצמנו למטרה להפוך ממקום שמוכר קפה על הדרך, למקום שמבין קפה ומעניק חווית קפה אמיתית. אחרי חשיבה מרובה, הצלחנו לייצר חוויה ייחודית הלקוחה מעולם אחר לחלוטין, עולם הקפה של ניו-יורק. מוצרי הקפה, כוסות הקפה, ואביזרים משלימים רבים כמו, דלפקי הקפה, המעמדים ואזורי הישיבה בסניף ומחוצה לו, עוצבו ומותגו בסגנון צעיר ועדכני". נווה הוסיף והדגיש כי השקת עולם הקפה יגובה במגוון פעילויות שיווקיות וילווה בקמפיין רדיו רחב היקף. לרגל ההשקה תצא הרשת במבצע היכרות המעניק ללקוחות במתנה ספל קפה מפורצלן מעוצב, ברכישה מצטברת של 3 כוסות קפה.