מנכ"ל TheMarker עדו פולק שנמנה על מייסדי החברה לפני עשר שנים יסיים בחודש הבא את תפקידו. פולק שהיה בעבר סמנכ”ל הטכנולוגיה של החברה פונה לעולם הטכנולוגי. פולק ימשיך לשמש כיועץ טכנולוגי ל-TheMarker ולחטיבת האינטרנט של קבוצת "הארץ", וילווה את תהליך חידוש הטכנולוגיה שהחל בו.
במהלך השנתיים האחרונות רשם TheMarker שיאים והישגים חדשים. על פי סקר TIM לחודש מארס האחרון פתח אתר TheMarker פער שיא של 35% מול האתר המתחרה. אתר עכבר העיר צמח במהירות והגיע לחשיפה של 400 אלף גולשים לשבוע, כ 10.4% מכלל הגולשים בישראל, הישג שהכניסו לרשימת האתרים המדורגים בסקר TIM. פולק השלים בשנתיים האחרונות מהפך טכנולוגי תשתיתי בחברה, לרבות פיתוח מערכת אינטרנטית חדשה, וכן הוביל שורה של כנסים – בישראל ובניו יורק. פולק, 40, עובר עתה לעולם הסטארט-אפים וחברות הטכנולוגיות.
גיא רולניק, מייסד TheMarker וסגן המו"ל של קבוצת "הארץ" אמר אתמול: "אני מודה לעידו פולק על תרומתו יוצאת הדופן לחזון הטכנולוגי והאינטרנטי של החברה מהקמתה לפני עשור. בשנתיים האחרונות פולק הוביל את המהפכה בתשתיות הטכנולוגיות של הקבוצה והכין את התשתיות להשקה מחודשת של האתרים השונים על בסיס טכנולוגיה מהמתקדמות בעולם. עדו הוביל בהצלחה את צוותי הפיתוח העסקי, המכירות והכנסים, ובתקופתו צמחה החברה למרות המשבר הפיננסי העולמי”.