בראש השנה הדיגיטלי הזה אנשים קנו נגני MP3 ומצלמות דיגיטליות. דוד אלון מנכ"ל אלודה הנציגה הבלעדית בישראל של אולימפוס – מצלמות דיגיטליות, וטרקסטור – נגני , MP3 מוסר שהגידול ברכישה של מתנות אלו , נובע משתי סיבות עיקריות: ראשית, הציבור איבד עניין בתווי השי המסורתיים, בגלל הנגיסה בערכם הנקוב וגם מחשש להיתקע עם התווים בלי יכולת מימוש. הדבר קיבל יתר תוקף בעיקר אחרי קריסת רשת קלאב מרקט. שנית, הירידה במחירי המצלמות הדיגיטליות והנגנים, הפך את הנגנים למוצרים מבוקשים.
"אלודה מכרה לקראת החג כ- 10,000 נגני MP3 של טרקסטור. השנה חל גידול של 30 אחוז במכירות בהשוואה לשנת 2004. ניתן לזקוף עליה זו בעליית הפופולריות של הנגנים על חשבון סירים ומצעים שהיו המתנות המסורתיות".
"נגני MP3 מהווים היום תחום חם בשוק הגאדג'טס. המוצרים שאנו מייבאים פונים בעיקר לקהל הצעירים היצירתי, אשר אוהב מוצרי סטטוס, כיף ובידור, מוזיקה וסגנון חיים", אומר דוד אלון .
לדברי אלון, בין המוסדות הגדולים שרכשו השנה מתנות דיגיטליות לעובדים נמנים הבנק הבינלאומי ובנק ישראל, אשר רכשו כל אחד באמצעות מחלקת רווחת העובד מאות מצלמות דיגיטליות של אולימפוס כמתנת חג לעובדיה.
לדברי דוד אלון, התקציבים המוקצבים למתנות לחג נשארו דומים לתקציבי המתנות משנה שעברה. "המחיר הממוצע של נגן MP3 הוא 300 ₪ והמחיר הממוצע של מצלמה דיגיטלית הוא 900 ₪".