מסופני IKÔN לטכנאי השירות הניידים של תדיראן CARRIER

חברת תדיראן Carrier , המתמחה בייצור ושיווק פתרונות מיזוג לשוק הפרטי, העסקי והתעשייתי / מקצועי רכשה כ 30 מסופוני ה IKÔN בשילוב תקשורת סלולארית של חברת פרטנר כפתרון עבור טכנאי החברה הניידים – ע"מ להעלות את רמת השירות ללקוחות.



היקף ההשקעה נאמד ב כ- 100 אלף דולר.



תדיראן CARRIER בחרה להטמיע את מסופון ה IKÔN בשילוב תקשורת סלולארית של חברת פרטנר, כפתרון עבור טכנאי החברה הניידים. ה- IKÔN הינו מסופון מוקשח בהתאם לתקנים המחמירים ביותר להגנה מפני נוזלים ואבק (IP-65) המוגן מפני נפילה מגובה 1.5 מטר. המסופון כולל מצלמה 2MP עם פלאש מובנה, קורא ברקוד אינטגראלי, GPS, סוללת 5,000 MAH והוא מבוסס על מערכת ההפעלה החדשה ביותר של חברת מיקרוסופט – Mobile 6.1.



אלון הוניגמן , סמנכ"ל השרות בתדיראן ציין: "בחרנו במובידאו, המשווק בישראל את פתרונות Psion Teklogix, בשילוב "אמודט" שהתאימה את האפליקציה ל SAP בזכות היכולת המשולבת שלהם לתת מענה של אפליקציה מתאימה, שירות איכותי באמצעות מוקד תמיכה ושרות, מעבדת ייצרן איכותית ומעל לכל ניסיון רב שנים בתחום ה MOBILE"



מחברת פרטנר נמסר כי: חברת תדיראן מוצרי צריכה' הינו לקוח וותיק של חברת פרטנר. במסגרת פרויקט מחשוב הטכנאים, הציע אגף פתרונות תקשורת לעסקים בפרטנר, פתרון End2End הכולל תקשורת סלולארית GPRS ומסופוני IKÔNהמשווק בישראל ע"י מובידאו. חברת פרטנר מספקת כלי ניהול לכוחות עבודה ניידים המסייעים בהעלאת רמת השירות ללקוח וחיסכון בעלויות התפעול של לקוחותיה.

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח