בשטראוס מנצלים את היכולת שמאפשרת הרשת לפנות ולמכור ישירות ללקוחות, באמצעות חברת "אקליפטוס"מייצרים פעילות בפייסבוק המחקה את פעילות אתרי הקופונים, במסגרתה יכולים לקוחות לרכוש חומוס בהנחה משמעותית בזמן מוגבל. בשונה מהנהוג ברכישות חברתיות, מספר היחידות במבצע מוגבל ל- 2000, עובדה המעמידה בסימן שאלה את יעילות המבצע.
זו הפעם הראשונה בישראל, בה מותג צריכה מאפשר קנייה של ממש, כולל תשלום בפועל, באופן עצמאי במדיה חברתית. המהלך מתקיים בשיתוף רשת טיב טעם וחברת האינטראקטיב "אקליפטוס" ומוגבל ל- 2000 רכישות..
אופן מימוש ההטבה: לאחר כניסה לדף הפייסבוק של "שטראוס – לאכול טוב, לאכול אחלה" https://www.facebook.com/AchlaStrauss ניתן להיכנס לחנות ולצפות במוצרים ובפרטי המבצע. התשלום מתבצע באמצעות כרטיס אשראי או חשבון פייפאל ולאחריו יתקבל קופון ההנחה שיהיה ניתן למימוש בסניפי טיב טעם עד ה 20.5.2011
לדברי אלעד רביד, מנהל שיווק אחלה, שטראוס: "אנחנו גאים להיות הראשונים להשקת חנות סלטים של ממש במתחם הפייסבוק של אחלה כחלק מההבטחה לספק חוויה חדשנית לצרכנים שלנו בכל מקום בו הם רוצים לפגוש אותנו. החנות בפייסבוק מאפשרת לצרכני אחלה קבלת הטבה משמעותית לקראת יום העצמאות שהוא שיא במכירות החומוס והסלטים והזדמנות להכרת המוצרים החדשים לצד הסלטים הוותיקים. זו ההזדמנות שלנו לאחל לציבור חג עצמאות שמח וטעים ולהביא לידי ביטוי את התכונה הכל כך ישראלית של חדשנות ותשוקה להישגים. "