מעל ל 55 אלף עותקים של דיסק הפסטיגל נמכרו בסניפי מקדונלד'ס בחודש וחצי האחרונים

רשת מקדונלד'ס, בשיתוף פעולה עם מפיקי פסטיגל 2006, מכרה בששת השבועות האחרונים את דיסק הפסטיגל בכל 127 סניפי הרשת והגיע לסך מכירות של 55,000 עותקים מהדיסק. הרווחים, אומרים ברשת, בסך 330,000 ₪, יועברו למען ילדים ונוער בסיכון.



מרשת מקדונלד'ס נמסר כי המחיר האטרקטיבי הוצע לקהל הרחב, ללא התניית קניה ובמחיר של 7.90 ש"ח בלבד. "כל ההכנסות", אומרים ברשת, "מועברות בימים אלה באמצעות "הרוח הישראלית" למען ילדים ונוער בסיכון".



רותי שריד סמנכ"לית בכירה ברשת מקדונלד'ס אומרת כי "אנו משתדלים לפעול בכל שנה בפרויקטים שונים שיתרמו ויעזרו לילדים ונוער בסיכון בארץ, ומאמינים שההצלחה שלנו היא ההצלחה של כולם."





אולי יעניין אותך

17500white_coke1
17449renuar1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

table
3
''ד אביחי יהוסף