האוניברסיטה הפתוחה יוצאת במהלך שיווקי אסטרטגי גדול וממתגת את שבעת בתי הספר הקיימים במערך לימודי ההמשך (דיפלומה, דיאלוג, מירב, חשיפה, אסכולות, תפנית ותפניטק) תחת השם "הקמפוס הפתוח". מטרת מיתוג שבעת בתי הספר תחת השם "הקמפוס הפתוח" הינה יצירת סינרגיה בין בתי הספר השונים וזאת על ידי שימוש בלוגו ובסמלי המותג של האוניברסיטה הפתוחה.
כחלק מתפיסת העולם של האוניברסיטה הפתוחה, המושתת על נגישות וזמינות, הוחלט לאחד את שירות הלקוחות של בתי הספר השונים תחת מספר אחד 100-703-700-1 ולהפיץ את הידיעון החדש בדיוור ישיר ל- 400,000 בתי אב. בנוסף, הייעוץ האישי עבר שינוי אף הוא, במהלכו בודקים אילו נושאים מעניינים את הלקוח ומפנים אותו לאחד מבתי הספר לפי תחום העניין שלו.
ליפז ויניצקי, מנהל הקמפוס הפתוח, אמר כי "הפעילות של בתי הספר תחת קורת גג אחת מאפשרת לסטודנט לבנות סל רחב של לימודים, המשלב את תחומי התוכן של בתי הספר השונים". ויניצקי הוסיף כי "בכוונתנו, בין השאר, לחזק בקרב קהלי היעד את ההעדפה לקמפוס הפתוח, תוך שימור הקשר עם האוניברסיטה הפתוחה, החותרת למצוינות ושוקדת על איכות למדנית ומדעית גבוהה".
בשבעת בתי הספר, השייכים לקמפוס הפתוח, לומדים כיום למעלה מ- 30 אלף סטודנטים.