המפגש יועבר ע"י פרופ' יעקב הורניק מהפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א ואייל חומסקי, פרסומאי ומנכ"ל משותף בחברת אדלר חומסקי & ורשבסקי.
המפגש יתקיים ביום ראשון, ה- 13 במרץ, בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב (חדר 403), בין השעות17:30 –20:30. במפגש יוצגו ההתפתחויות האחרונות בתחום, תוך מתן דוגמאות מהשוק הישראלי והעולמי.
מפגשי ה- UPDATE בניהול השיווק, המתקיימים אחת לחודש בל.ה.ב. (לימודי הכשרה בניהול), מיועדים למנהלים בכירים, מנהלי שיווק, פרסומאים ומנהלי פרסום בחברות גדולות. התכנית מציעה התעדכנות בקדמת הידע השיווקי בשילוב למידה מניסיונם של מנהלים ומרצים בכירים.
מרצים נוספים בתוכנית הם: פרופ' יעקב גולדנברג, רננה פרס, ד"ר רינה דגני, ד"ר רם הרשטיין, ד"ר אורלי יחזקאל, ד"ר אורה סתר ועוד. כמו כן, מרצים אורחים במפגשים הקודמים היו: גבי רוטר מקסטרו, חיים רומנו – לשעבר מפרטנר, יהודי ליפמן מיוניליוור, פרופ' סטיבן ברנט מקלוג.