מפגש בל.ה.ב: איך יוצרים את הפרסומת האפקטיבית ביותר למוצרי החברה?

המפגש יועבר ע"י פרופ' יעקב הורניק מהפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א ואייל חומסקי, פרסומאי ומנכ"ל משותף בחברת אדלר חומסקי & ורשבסקי.


המפגש יתקיים ביום ראשון, ה- 13 במרץ, בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב (חדר 403), בין השעות17:30 20:30. במפגש יוצגו ההתפתחויות האחרונות בתחום, תוך מתן דוגמאות מהשוק הישראלי והעולמי.



מפגשי ה- UPDATE בניהול השיווק, המתקיימים אחת לחודש בל.ה.ב. (לימודי הכשרה בניהול), מיועדים למנהלים בכירים, מנהלי שיווק, פרסומאים ומנהלי פרסום בחברות גדולות. התכנית מציעה התעדכנות בקדמת הידע השיווקי בשילוב למידה מניסיונם של מנהלים ומרצים בכירים.



מרצים נוספים בתוכנית הם: פרופ' יעקב גולדנברג, רננה פרס, ד"ר רינה דגני, ד"ר רם הרשטיין, ד"ר אורלי יחזקאל, ד"ר אורה סתר ועוד. כמו כן, מרצים אורחים במפגשים הקודמים היו: גבי רוטר מקסטרו, חיים רומנו – לשעבר מפרטנר, יהודי ליפמן מיוניליוור, פרופ' סטיבן ברנט מקלוג.


אולי יעניין אותך

יקיר ליסיצקי וחכ רביבו צילום רפי דלויה
table
רקנאטי קסטיאל רזיאל
מאיה רדושינסקי סמנכלית חטיבת לקוחות פרטיים פרטנר תומר לוי מנכל סיין נאו
קולורטק-צילום גיל שטיר
תמיר גורן, מנכל קבוצת SQLink עם ילדים של עובדי הקבוצה צילום באדיבות סקיולינק (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
מלכה עזריאלי טאון קרדיט יעקב תורג׳מן (1)
Aktivia aktuelle Version 27.2.13