מפגש בל.ה.ב. עם איציק צאייג (אסם) ואורי לוי (CA) בנושא קונפליקט ושת"פ בין יחידת השיווק למו"פ


מאות מחקרים מדברים על חשיבות הקשר בין מחלקות השיווק והמו"פ להצלחת החברה. למרות זאת, התמונה בשטח לא מעודדת. מהן הסיבות לפערים? איך מגשרים עליהם?


המפגש הקרוב בסדרת מפגשי "ל.ה.ב. Update – בניהול השיווק" יעסוק בקונפליקט ושיתוף פעולה בין יחידת השיווק למו"פ.



את המפגש תנחה ד"ר אורה סתר, מנכ"ל ומנהלת אקדמית ל.ה.ב (לימודי הכשרה בניהול), בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב. מרצים נוספים במפגש: איציק צאייג, מנכ"ל אסם סחר ומשנה למנכ"ל אסם וכן אורי לוי, סמנכ"ל שיווק בחברת CA.



המפגש יתקיים ביום ראשון, ה-17 ביולי 2005, בפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א (חדר 408), בין השעות17:30 20:30.



מפגשי ה- UPDATE בניהול השיווק, המתקיימים אחת לחודש בל.ה.ב. (לימודי הכשרה בניהול), מיועדים למנהלים בכירים, מנהלי שיווק, פרסומאים ומנהלי פרסום בחברות גדולות. התכנית מציעה התעדכנות בקדמת הידע השיווקי בשילוב למידה מניסיונם של מנהלים ומרצים בכירים.



מרצים נוספים בתוכנית הם: פרופ' יעקב גולדנברג, פרופ' יעקב הורניק, רננה פרס, ד"ר רם הרשטיין, ד"ר אורלי יחזקאל, פרופ' יואב גנזך, פרופ' משה צבירן ועוד.


כמו כן, מרצים אורחים במפגשים הקודמים היו: גבי רוטר מקסטרו, חיים רומנו מנכ"ל אל-על, יהודי ליפמן מיוניליוור, פרופ' סטיבן ברנט מקלוג, יעקב גינצבורג מקלאב מרקט, הפרסומאי אייל חומסקי, ד"ר רינה דגני, אלי רייפמן מאמבלייז, גיל רוזנפלד מ- HP ועוד.


אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס