מטריקס עורכת את המפגש השני למנהלי רכש בכירים בארגונים. הפעם על פי בקשת המשתתפים במפגש ה- 1 שנערך במאי, יעסוק המפגש בנושאי שיווק ונטוורקינג במטרה לתת למנהלי הרכש כלים אפקטיבים ולאפשר למנהלי רכש בכירים להיפגש זה עם זה ולבחון שיתופי פעולה ודיון בהתלבטויות דומות.
הכנס ייפתח בהרצאה של ארז מלצר, סגן יו"ר גדות ומנכ"ל אפריקה ישראל לשעבר על ניהול הרכש ועל זוית הראיה של המנכ"ל את תפקיד מנהל הרכש. לאחר מכן תתקיים הרצאתה של גילי רון, סמנכ"לית שיווק ושיתופי פעולה במטריקס בנושא מיתוג, משמעותו, וכיצד משתמשים בו נכון על מנת לסייע לרכש להפוך לגוף משמעותי ואסטרטגי בארגון.
כדי לתת כלים מעשיים למיתוג יחידת הרכש יתקיים פאנל של מנהלים בולטים בתעשיית הפרסום והשיווק, ביניהם: איריס בק, מנכ"לית קבוצת החברות מקאן אריקסון, ינון לנדנברג מנכ"ל ומייסד אי-דיאולוג'יק, גילי רון, סמנכ"לית שיווק ושיתופי פעולה, פנינה שנהב, מנכ"לית המרכז הישראלי לניהול.
במרכזו של המפגש יציג זיו מנדל, מנכ"ל משותף ג'ון ברייס הדרכה ומטריקס גלובל, את אמנות הנטוורקינג ולאחר הרצאתו תתקיימנה פגישות נטוורקינג בין מנהלי הרכש הבכירים המשתתפים בכנס על פי פגישות שהם קבעו מראש במערכת הנטוורקינג שמטריקס העמידה לרשותם.
הכנס יתקיים ביום ד', ה- 9.9.09 בסטוקו מרכז אירועים ברמת גן, יגיעו מנהלי רכש מכל המגזרים במשק, כגון: משרדי ממשלה, בנקים, חברות תקשורת וטלקום, הייטק, ארגוני בריאות ועוד.
לפרטים נוספים והרשמה יש ליצור קשר בטלפון 09-9598888 או באתר מטריקס www.matrix.co.il