מפעל הפיס יוצא בימים אלו בקמפיין חדש, בכיכובם של זוכי הריאליטי מהשנים האחרונות ביניהם: נעמה קסרי (הישרדות), ג'ובאני רוסו (הישרדות), קותי סבג (האח הגדול), ישראל אוגלבו (האח הגדול), טהוניה רובל (האח הגדול), אלכסיי מורוזוב (היפה והחנון), שי מיקה (האח הגדול), טילטיל (הישרדות), אירית רחמים (הישרדות), מושיק עפיה (האח הגדול), אביחי אוחנה (האח הגדול), דומיניק שרמן (2025) ועוד.
כל החבורה משתפת פעולה בפרסומת אחת גדולה במיוחד תחת הרעיון: "אנחנו היינו צריכים להתאמץ מאוד על מנת לזכות במיליון, אבל בלוטו צריך רק לשלוח טופס וקצת מזל ואפשר לזכות ". הקמפיין החדש מגיע לרגל הגדלת סכומי הזכייה האפשריים בלוטו ובדאבל לוטו.
המהלך, בהיקף כספי של כ 5 מיליון ₪, יכלול קמפיין טלוויזיה מפתיע ומרובה כוכבים באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי, בנוסף תשדירי רדיו, שילוט חוצות, קמפיין דיגיטל, פייסבוק ואינסטגרם, וכמובן מיתוג מיוחד בנקודות המכירה בכל רחבי הארץ. בקמפיין ישתתפו כאמור, זוכי ריאליטי מהשנים האחרונות וכמובן, איך אפשר בלי, הלוטוגוצים המוכרים והאהובים של מפעל הפיס.
סמנכ"לית שיווק מכירות ופרסום במפעל הפיס, דפנה נעים שאול:: "הלוטו הינו מותג הדגל של מפעל הפיס כבר שנים רבות וראינו צורך לרענן אותו ולהזרים לתוכו אנרגיות מחודשות. בקונספט הפרסומי של הקמפיין הבאנו לאיחוד חסר תקדים של זוכי הראליטי בישראל לדורותיהם. הזוכים מעבירים מסר אחד – שגם אם יחברו את סכום הזכייה של כולם ביחד , לא יגיעו למחצית מהסכום הגדול שבו אפשר לזכות בלוטו. הם מרכיבים ביחד שיר המספר על התלאות שעברו והכל בשביל מיליון אחד, בעוד שבלוטו צריך בסה"כ טופס וקצת מזל בשביל לזכות בסכום הענק.עוד מוסיפה נעים שאול: הייתה חוויה יוצאת דופן להפגיש ביחד את כל זוכי הריאלטי – הרגשה של חגיגה אמתית באוויר.
זאת הזדמנות להגיד תודה ענקית למשרד הפרסום ולכל צוות השיווק והפרסום שעובד איתי, זכיתי ובגדול."
קרדיטים –
סמנכ"לית שיווק מכירות ופרסום מפעל הפיס: דפנה נעים שאול
מנהלת מחלקת הפרסום מפעל הפיס: חמי פדן
מנהלת שיווק הלוטו: דורית שהם
משרד הפרסום: אדלר חומסקי
סמנכ"ל קריאייטיב: טל ריבן
מנהלי קריאייטיב: אסא קרן ויונתן טייטל
במאי: רני כרמלי
חברת הפקה: מיאלמה
מוסיקה: תומר בירן
צלם: מנו קדוש
סופרוויזר: נטלי קוסקין
עורך : יאיר טמיר
בית פוסט: סנובול