מקאן אריקסון קטף את מדליות הכסף והברונזה בקטגורית המדיה של תחרות הקריאייטיב היוקרתית "יורובסט", אשר התקיימה השבוע בעיר המבורג שבגרמניה, זו השנה ה-23. מדליית הכסף הוענקה למשרד עבור הקמפיין ""Someone to Zip You Up של ג'יידייט, בשיתוף רשת האופנה מנגו. במהלכו נתלו על שמלות עם ריצ'רצ'ים אחוריים בסניפי מנגו, אטיקטים ורודים עם הטקסט "אל תעברי את ט"ו באב בלי גבר שיסגור לך את הריצ'רץ'”, בצירוף קוד למנוי ניסיון בג'יידייט.
מדליית הברונזה הוענקה למקאן על קמפיין הדומיינים הדיגיטליים של אופטיקנה, אשר במסגרתו נרכשו עשרה דומיינים, זהים לאתרים המובילים בארץ, אלא עם טעות כתיב קטנה. הטועים בהקלדת הכתובת אשר הגיעו לעמודי השגיאה, זכו לקבל בדיקת ראייה חינם וקופון לרכישת משקפיים ברשת.
אלדד ויינברג סמנכ"ל קריאטיב במקאן: "מקאן אריקסון גאה להוביל את ענף הקריאייטיב הישראלי להישגים בתחרויות החשובות בעולם, פעם אחר פעם. נמשיך לספק ללקוחותינו רעיונות פורצי דרך על מנת למקסם עבורם את הפוטנציאל הפרסומי שמציעים מותגיהם".