מקאן אריקסון נבחרו לנהל את תקציב הפרסום של יורוקום שיווק נציגת פנסוניק בישראל


יורוקום שיווק בחרה במקאן-אריקסון לגבש את תקציב הפרסום של החברה תוך טיפול במותג פנסוניק והפיכתו למוביל בתחום האודיו, וידאו והתקשורת בישראל. עד כה פרסמה יורוקום שיווק באמצעות משרד הפרסום בריקמן, שימשיך לטפל במותגים: יונידן, אולימפיה, ג'נרל אלקטריק ומותגים נוספים שבכוונת החברה לייבא בשנה הקרובה ומהווים מוצרים משלימים לפנסוניק.



לדברי מוטי אלמליח, מנכ"ל יורוקום שיווק "פנסוניק הינו אחד מהמותגים המובילים בעולם בתחום האלקטרוניקה הבידורית, מרכזיות מתקדמות לעסקים, טלפונים ומוצרי צריכה ואילו יורוקום הינה החברה המובילה בישראל בתחום הייבוא, השיווק וההפצה של מוצרים אלה בישראל. על מנת לחבר בין ערכי המותגים בצורה הטובה ביותר, בחרנו במשרד הפרסום מקאן-אריקסון להוביל את המהלך בשנים הקרובות, שכן הוא הצליח להציג חשיבה אסטרטגית וקריאטיבית שתאמה את יעדי החברה. אנו מקווים שבמסגרת שיתוף פעולה בין החברות תגבר המודעות למותג פנסוניק בישראל".



במהלך בחירת משרד הפרסום נפגשה הנהלת יורוקום שיווק עם משרדי הפרסום המובילים בישראל. ע"פ הערכות השוק היקף תקציב הפרסום של יורוקום שיווק במהלך 2007 יעמוד על 1.5 מיליון דולר.



מסך הפלסמה של פנסוניק הינו המסך הנמכר ביותר בישראל ע"פ נתוני IDC לרבעון האחרון של 2005. כמו כן, בסקר שערך לאחרונה מכון "מרקט ווטצ" נמצא כי כל בן אדם שני בישראל מחזיק ברשותו מוצר זה או אחר של פנסוניק. כמו כן, בתחום המרכזיות יורוקום מובילה את שוק המרכזיות הבינוניות והקטנות כולל מרכזיות IP כבר למעלה מ- 15 שנה.



חברת יורוקום שיווק פועלת כספקית מובילה של מיכון משרדי ומוצרי תקשורת ואלקטרוניקה בידורית לבית ולעסק. החברה מייצגת מותגים מובילים בעולם כדוגמת פנסוניק ושולטת בנתח שוק גדול במרבית המוצרים המשווקים באמצעותה. יורוקום שיווק היא השחקנית הראשית בשוק התקשורת והאלקטרוניקה הבידורית בישראל.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס