הקמפיין יתמקד ב"אריאל קולור", אבקת הכביסה החדשה המיוחדת לבגדים צבעוניים וילווה בפעילות קד"מ ויח"צ ענפה.
בהמשך לשיתוף הפעולה אסטרטגי שנחתם בין פרוקטר אנד גמבל, ומותג אבקת הכביסה אריאל לבין מחלקת התלבושות של התיאטרון הקאמרי, מעלה אריאל קמפיין חדש שיתמקד ב"אריאל קולור", אבקת כביסה חדשה ומיוחדת עבור הבגדים הצבעוניים.
רציונל הקמפיין יציג את ערכי המצוינות והמחויבות לסטנדרטים הגבוהים של צבעוניות ומראה רענן של תלבושות השחקנים בתיאטרון, גם לאחר הצגות רבות – תוצאות המושגות בזכות אבקת הכביסה "אריאל קולור".
ליאת אשורי –הסטייליסטית שהלבישה את משתתפי העונה האחרונה של "כוכב נולד" ו"נולד לרקוד", ושבקרוב תככב בפינה משלה בעונה החדשה של "המהפך", שנבחרה לסטייליסטית השנה ע"י אתר "layla", מובילה את הקמפיין בעדות אישית, בדומה לקמפיינים קודמים של אריאל בהם העידה מנהלת מחלקת שרות חדרים של מלון המלך דוד על השימוש באבקת הכביסה לקבלת תוצאות מצוינות.