משה ברקן התמנה למנהל מחלקת מכירות של קבוצת לעומק התודעה שיווק לצעירים. במסגרת תפקידו החדש יהיה אחראי על פיתוח חדשנות ואסטרטגיה שיווקית תוך הובלת מערך המכירות של הקבוצה בתחומים בהם עוסקת קבוצת לעומק התודעה: מכירת שטחי פרסום במקומות הבילוי, פיתוח מסחרי של מחלקת הקד"מ, וביסוסה של חברת יחסי הציבור Y-PR השייכת אף היא לקבוצה.
לאחרונה סיים משה את תפקידו כמנהל מכירות בחברת פוסטר מדיה שם היה אחראי על מערך המכירות של החברה. משה הינו בעל תואר ראשון בתקשורת.
קבוצת "לעומק התודעה" מתמחה בשיווק לצעירים בגילאי 18-30. חלוצת הפרסום בחדרי השירותים במועדונים, בארים, פאבים, מסעדות ובתי קפה בישראל. באמצעות מדיום זה מציעה החברה חשיפה חודשית כוללת של יותר מ 2.5 מיליון איש. לקבוצה מחלקת קד"מ המתמחה באירועי קד"מ גדולים ובפעילויות קד"מ גרילה קריאטיביים המבוססים על יחסי ציבור, ומשרד יחסי הציבור Y-PR תקשורת צעירים.