משווקים בגדול: "מרזי מורית" יוצאת בקמפיין לקראת הקיץ ובשת"פ אסטרטגי עם "דרך הכושר"


לאחר שתכניות ההרזיה של מרזי מורית "יצאו מן הארון" וטיפסו על מדפי הפארמים, יוצאת החברה בקמפיין קיץ, הכולל גם השקת תכנית חדשנית המאפשרת ללקוחות מרזי מורית לבצע תכנית הרזיה וכושר. התכנית החדשה, פרי שיתוף פעולה עם "דרך הכושר" של מאמן הכושר יאיר קרני, מחזקת את מיצובה של "מרזי מורית" כתכנית הדיאטה המלאה היחידה המוצעת ברשתות הפארם וכוללת מרכיבים של תכנית דיאטה אישית, פעילות גופנית, ייעוץ רפואי ותוספי תזונה.



לקוחות התכנית החדשה יהנו הלקוחות מיום אבחון חינם ב"דרך הכושר", התנסות ומעקב מקצועי, הנחות והטבות הדדיות על מוצרים ומנויים ארוכי טווח. חידוש נוסף בתכנית הינו השימוש באתר חדש, אינטראקטיבי וידידותי המאפשר ללקוח מעקב אחר התכנית דרך האינטרנט ולמעשה – ביצוע 'דיאטה און ליין' מהבית.



הקמפיין הפרסומי, תחת הכותרת "עד 10 ק"ג ב 20 יום" עולה בימים אלו בטלוויזיה, בשבועונים ובמגזינים וימשך עד לסוף חודש יוני. הקמפיין ילווה בפעילות קידום מכירות והנחות בסניפי הפארמים. ההשקעה הכוללת בפעילות השיווק לקראת הקיץ – מעל מליון ₪.



לדברי ורד אורבך, סמנכ"ל השיווק של חברת "כמיפל" המשווקת את מרזי מורית, "מרזי מורית מובילים ומקדמים אורח חיים בריא המשלב הרזיה, פעילות גופנית ותזונה נכונה לטווח ארוך. באמצעות המהלך האסטרטגי והקמפיין המלווה אנו ממשיכים לחזק את המותג ולהציע ערכים מוספים ההופכים את תכנית ההרזיה של מרזי מורית לתכנית המשתלמת ביותר בארץ.".


אולי יעניין אותך

מייסדות סמייל (1)
יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
GhostDetective#game-horizontal-2560x1440_na_01_en (1)
press-page-1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר