משק צוריאל בונה תדמית עם דגש על הצבע הירוק

משק צוריאל נכנס לשוק הגבינות ושוק הסויה לפני כ-20 שנה כמחלבה כפרית וביתית. המיתוג-פקג'ינג החדש מנסה לאחד את הקונספט הלא תעשייתי של המשק ומייצג ביתיות תוך התייחסות לטבע ולאזור הכפרי של עמק התבור.



נייר הלוגו הממוחזר הופך את האריזה לסמל טבעי ומבודל מכל הקיים כיום על המדפים. המארז מעוצב עם פינות מעוגלות ונעים למגע. הצבע הירוק מסמל טבע, סביבה ירוקה ובריאות מהטבע. את הקמפיין ילווה הסיסמה "בריאות ממבט ירוק".



אשר צוריאל מנכ"ל משק צוריאל מוסיף כי "המיתוג החדש מתחבר לפשטות ולטבע. המחלבה שלנו היא לא תעשייתית, וחשוב לנו לשמור על האווירה הביתית של המשק."



כצעד שיווקי נוסף משק צוריאל נותן חסות רשמי לפסטיבל DOC AVIV (דוק-אביב) הפסטיבל הבינלאומי שמתקיים בסינמטק תל אביב.משק צוריאל יספק גבינות לאורחי הפסטיבל באירועי הפתיחה, פרמיירות הסרטים ואירועי הVIP.


אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שמלת כלה
גנרטורים ביתיים
איטום גג