מותג משקה האנרגיה BLU עולה בקמפיין שילוט חוצות רחב בפריסה ארצית בהובלת הפרזנטורים ג'וזי זירה ומאיה קיי בהשקעה כוללת של כ-500,000₪.
את הקמפיין מובילה חברת "יארא לפרסום" תחת הסלוגן – "Out Of The Blue" לטובת המשקה המזוהה עם חיי הלילה ואירועי הקיץ כאשר הקמפיין מבוסס על מסר מרענן וצעיר המחזק את אופי המותג BLU . את הקמפיין מובילים הפרזנטורים ג'וזי זירה, DJ ויוצא תוכניות ריאליטי ומאיה קיי משפיענית רשת, יוצאת הישרדות ודוגמנית, העולים בקנה אחד עם ערכי החברה.