משרד הפרסום SMG שטרית מדיה גרופ, מוביל את מהלך המיצוב והמיתוג החדש של רשת חנויות הנוחות אלונית .המהלך כולל השקת שפה פרסומית חדשה, קמפיין פרסומי נרחב בכל כלי התקשורת ועיצוב ומיתוג כל חנויות הרשת בהתאם לשפה התקשורתית החדשה.המהלך מוערך בעלות של 4 מיליון ₪.
במסגרת הקמפיין הפרסומי יעלה מחר לאוויר סרטון השקה תחת הסלוגן "אלונית- משהו טוב מתחיל" בכל כלי התקשורת.
רות שיטרית, בעלים ויו"ר SMG, שטרית מדיה גרופ: "האתגר השיווקי שעמד בפנינו הוא בניית סיפור רלוונטי למותג, שיהווה פלטפורמה לשפה מותגית קוהרנטית וברורה שתשנה את כללי המשחק ותייצר העדפה בקרב הלקוחות".
לאור הסביבה התחרותית המאתגרת המאפיינת את שוק חנויות הנוחות בישראל ופוטנציאל הגידול המואץ בתחום זה, החליטה רשת אלונית לצאת במהלך מיצוב ומיתוג חדש שיבדל אותה משאר המתחרים וידגיש את ערכי המותג.
רות שטרית מוסיפה: "למדנו את קהל היעד שלנו כאשר המשימה הייתה לייצר כלים בהם המותג אלונית יבנה מערכת יחסים אמוציונאלית עם הלקוח. לא חשבנו על קמפיין, אלא על מחויבות לרעיון מותגי גדול שיביא לאחידות המסר ואפקטיביות תקשורתית".
ה-SHIFT האסטרטגי אותו סלל משרד הפרסוםSMG לטובת המותג אלונית הוא נטישת נישת ה"הספקיזם" מלשון הספק, ומעבר לנישה חדשה "אסקפיזם" כדי לנכס למותג טריטוריה חדשה ומבודלת.
לדברי אתי כהן, מנכ"לSMG : "האסטרטגיה הפרסומית שנבחרה חוברת לצרכן על ידי פניה אמוציונאלית וממצבת את אלונית כ"שער" לרגעים הטובים בחיים של כל אחד מצרכניה, בדרך הביתה אל המשפחה, בדרך לזמן איכות משפחתי או הדרך לרגע של אסקפיזם באמצע היום".