חברת אולמדיה חתמה על הסכם נציגות (Affiliation) עם חברת LEWIS PR הבינלאומית, אשר הסניף הראשי שלה נמצא בלונדון. שתי החברות חתמו על הסכם לשיתוף פעולה ותמיכה הדדית בלקוחות המעוניינים בחשיפה תקשורתית בינלאומית. בהתאם להסכם חברת אולמדיה תשמש כנציגה הרשמית של LEWIS PR בישראל ותציע ללקוחות גלובאליים, קיימים וחדשים, את מגוון השירותים של LEWIS PR, בפריסה עולמית.
חברת אולמדיה הוקמה בשנת 2003 והיא מתמחה בתחום התקשורת השיווקית, יחסי הציבור והמדיה החדשה. את עיקר התמחותה צברה אולמדיה בתחום העסקי כלכלי בכלל ובתחום הטכנולוגיה בפרט. אולמדיה התמזגה לאחרונה עם משרד יחסי הציבור הוותיק דורן תקשורת, אשר פועל במסגרת קבוצת אולמדיה. הסכם שיתוף הפעולה יאפשר ללקוחות אולמדיה ודורן תקשורת להציע שירותי יחסי ציבור ותקשורת שיווקית ללקוחות LEWIS PR בישראל, ולקוחות בישראל יוכלו ליהנות מניסיונה ופריסתה של LEWIS PR ברחבי העולם.
חברת LEWIS PR נוסדה ב- 1995 ויש לה בסיס לקוחות איתן ברחבי העולם. מרבית לקוחות LEWIS PR הינם חברות טכנולוגיה. לחברה 35 סניפים ברחבי העולם, במדינות כגון: בלגיה, צ'כיה, צרפת, גרמניה, הונגריה, איטליה, הולנד, פולין, פורטוגל, ספרד, שבדיה, אוסטרליה, הונג קונג, הודו, יפן, סינגפור,ארה"ב ועוד. במדינות בהן אין לחברה סניף היא דואגת לחתום על הסכמים לשיתוף פעולה עם חברות PR מובילות, וכך מכסה גם את כל אמריקה הלטינית, אסיה ושאר מדינות EMEA. עוד שמה דגש החברה על עולם המדיה החדשה ואף פיתחה שורה של מוצרים ושירותים בתחום, המדגימים את כושר היצירתיות והחדשנות שמלווים את כל פעילותה.
"חברת אולמדיה פותחת לנו וללקוחותינו דלת לשוק הישראלי" אומר אנדרס וויטרמן, Executive VP EMEA, ב- LEWIS PR. "לאחרונה אנו עדים לעליה חדה בדרישה של לקוחות להריץ קמפיינים בינלאומיים וישראל מהווה שוק מעניין ואטרקטיבי, במיוחד עבור רבים מלקוחות ה- B2B שלנו. התרשמנו מחברת אולמדיה ואנו מלאי ציפיות לקראת שיתוף הפעולה של שתי החברות".
"אנו שמחים לשתף פעולה עם LEWIS PR, מובילה עולמית בתחום יחסי הציבור, התקשורת השיווקית והמדיה חדשה" אומר אורן בסון, מייסד ומנכ"ל אולמדיה. "מאחר וחלק ניכר מלקוחותינו הם ארגונים בינלאומיים, אנו רואים בקשר זה הזדמנות להעמיק ולהעשיר את הערך שאנו מביאים ללקוחות אלה, דרך רשת הערוצים הענפה שפותחת עבורנו LEWIS PR. שתי החברות מתאפיינות בפורטפוליו דומה של לקוחות טכנולוגים בינלאומיים, כמו גם, מיקוד חזק בקשרי מדיה. כולי תקווה כי שותפות זו תאפשר לנו להרחיב את היצע השירותים שלנו ואת צי הלקוחות".