משרדי פרסום מקימים יחידות ל'חיפוש שיווקי' עבור לקוחותיהם

משרדי פרסום מקימים יחידות ל'חיפוש שיווקי' עבור לקוחותיהם.



המעבר ההדרגתי מהטלביזיה לאינטרנט מציג בפני משרדי הפרסום אתגרים חדשים לבקרים, כאשר החרב המתהפכת של ה- ROI מאיימת על הקשר הטעון מפרסם פרסומאי. משרדי הפרסום שעדיין לא עיכלו היטב את מגמת 'התוכן השיווקי' נאלצים עתה להמציא את עצמם מחדש בתחומים רבים נוספים. אכן ענף הפרסום נמצא בטלטלה לא פשוטה.




מתוך רצון לשמור על הרלבנטיות של השירותים שלהם, מתמקדים היום משרדי הפרסום הגדולים בהקצאה של כוח אדם לפיתוח שיטות לחיפוש שיווקי במנועי חיפוש אינטרנטיים.



במאמר שהתפרסם השבוע בניו יורק טיימס, דווח כי מספר גדול והולך של משרדי פרסום משקיעים משאבי כסף וזמן שעל פי הערכה הגיעו בשנת 2005 להיקף של 5.1 מיליארד דולר בתחום החדש הקרוי "חיפוש שיווקי".



תחום זה גדל בקצב מואץ יותר מאשר הפרסום עצמו. המרכיב המרכזי של שירות זה הוא ייעוץ ללקוחות כיצד לגרום לכך שהפרסומים שלהם באינטרנט יופיעו בעמודים הראשונים של מנועי החיפוש, על פי מספר רב של מילות מפתח.



משרד הפרסום אוגילבי הקים לאחרונה חטיבה ייעודית המעסיקה כיום 150 עובדים כאשר בין לקוחתיה נמנים לקוחות ענק מתחום המחשוב והתקשורת כפי שנמסר תעסיק חטיבה זו עד סוף השנה כ 300 עובדים. "ה'חיפוש השיווקי' קשור באופן ישיר החזר על ההשקעה" אומר סטוארט בוגאטי, האחראי על פעילות המשרד בצפון אמריקה. היכולת לכמת את ההחזר בשיטות הפרסום הקונבנצינליות היתה כמעט בלתי אפשרית, זאת לעומת יכולת כימות מדוייקת בפרסום באינטרנט, ובמיוחד במנועי חיפוש.




אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס