קניון לב הפסגה משלים בימים אלו מהפך של ממש, לאחר שחברת סלע קפיטל רכשה אותו לפני כשנה, ושכרה את שירותיה של פרו-מול, חברת ניהול הקניונים ומרכזי הקניות הגדולה בישראל. הנהלת הקניון הגדול באזור מסיימת כעת שיפוץ מאסיבי כללי בהשקעה של כ-6 מיליון ₪, במסגרתו מוחלפים חדרי השירותים, צביעת הקניון, שדרוג מערכות התאורה של הן בקניון והן בחניון, שדרוג מערכות המעליות, טיפול בתוואי הנגישות, החלפת מערכת מצלמות חדישה ועוד.
הקניון ממשיך לבסס עצמו כמתחם הקניות והבילוי המוביל לכל המשפחה בצפון ירושלים, לאחר שבשנה החולפת נכנסו לקניון מותגים כמו מאניה ג'ינס, והן חברת פוקס והן חנות הצעצועים "מאמא יוקרו" בחרו לשלש את גודל החנויות שלהן. כמו כן, החודש נפתח סניף חדש של רשת מסעדות "וופל בר" ובחודש הקרוב ייפתחו דלתות סניף של רשת "קמדן & שוז", לראשונה בירושלים.
רשת "Waffle Bar" פתחה את הסניף המושקע החדש שלה בקומה 1. הרשת, שהחלה את דרכה בירושלים בשנת 2000 ומאז פתחה 19 סניפים, קנתה לה מוניטין רב ואהדה עצומה בקרב הציבור הרחב. הסניף המעוצב בקניון לב הפסגה הינו מזמין, חמים, נעים ומספק את הצורך בתאוות המתוק. הרשת הפכה למוקד עלייה לרגל של אנשים רבים שמעריכים מנות איכותיות ומושקעות ובתפריטיה משולבים טעמים ייחודיים, מנות נדיבות והכל בפרזנטציה מעוררת חושים (כשרות: רבנות ירושלים).
גם קמדן & שוז, רשת חנויות האופנה הפופולארית בפריסה ארצית, החליטה לפתוח לראשונה סניף בעיר הבירה, שייפתח בקניון לב הפסגה בתחילת שנת 2018. בחנות ניתן יהיה למצוא מגוון בגדים, נעליים, תיקים ואביזרים, חלקם בעיצוב מקורי וחלקם מיובאים מבירות האופנה העולמיות. הפריטים בחנות נבחרים ברוח הטרנדים המובילים בעולם האופנה ונמכרים במחירים אטרקטיביים. החנות תיפתח בקומת הכניסה, ליד החנות החדשה של פוקס.
לדברי עופר שחטר, מנכ"ל פרו-מול: "שמנו לנו למטרה להמשיך להעשיר את ההיצע ומגוון השירותים ואת חוויית הקניות עבור תושבי פסגת זאב והאזור, ואני יכול לומר שצפויות עוד הפתעות משמחות בהמשך, מאחר ואנו מתכננים לשלב בקניון מותגים נוספים שיתנו מענה לצרכי היומיום. גיבשנו בקניון תמהיל חנויות ועסקים שנתפר למידות האזור, במטרה לספק למבקרים תמורה גבוהה לכספם ולזמנם. אין ספק שפתיחת החנויות של המותגים המובילים הללו מעידה יותר מכל על הבעת אמון בקניון שהפך לכיכר העיר המודרנית והחדשה, כמיקום מרכזי בעיר".