המינוי של פורר מהווה מינוי ראשון של סמנכ"ל בבן חורין ואלכסנדרוביץ'. פורר, שעובד בחברה קרוב לחמש שנים והחל כיועץ במחלקת הניו מדיה, הוא בעל תואר ראשון ושני בתקשורת מאוניברסיטת תל אביב, בעל ניסיון של שבע שנים בתוכן דיגיטלי, שיווק בניו מדיה ופרסום.
פורר שותף להקמה וניהול פעילות דיגיטל לעשרות ארגונים וחברות, אישי ציבור ופוליטיקאים, במסגרתם יצר חוויות דיגיטל ייחודיות המבוססות על חשיבה אסטרטגית, תובנות ייחודיות ורעיונות גדולים, תוך הסתכלות עד רמת הפיקסל והגולש. אמון בין היתר על מספר קמפיינים מובילים, בהם הקמפיינים של ארגון נעמת, המכון הישראלי לדמוקרטיה, לבנת פורן, "נלחמים בישראלים המכוער" והמאבק להפחתת מחירי המזון והשתייה בנתב"ג עבור הדקה ה-90 ועוד.
כיום מנהל פורר 7 חברי צוות ובמסגרת תפקידו החדש יוביל את תחום הדיגיטל והחדשנות בחברה ויפתח את תחום ההדרכות וניהול הידע.
בבן חורין אלכסנדרוביץ עובדים 34 יועצים ואנשי צוות שנותנים מענה ל – 85 לקוחות בתחום העסקי, הציבורי והחברתי, ביניהם: בנק לאומי, אלטשולר שחם, המכון לדמוקרטיה, משרד התיירות, האוניברסיטה הפתוחה, בארכה, משרד החינוך, הרשות השנייה, עיריית ירושלים, כרומגן, עיריית בת ים, אבוט ישראל, הדקה ה-90, ארגון לתת, נעמת, דורי בניה ועוד.
איתי בן חורין, מנכ"ל משותף בבן חורין אלכסנדרוביץ': "נועם פורר מהווה דוגמא למוח מבריק שהתפתח עם השנים למנהל מצוין. פורר ידע להוביל מהלכים גדולים ולתת ללקוחות פתרונות יצירתיים ומשמעותיים בתחום התקשורת המתפתחת. היינו מהראשונים לפתוח מחלקת ניו מדיה שעם השנים רק הלכה והתחזקה והיום אנחנו שמחים על הקידום שלו לתפקיד מפתח כזה בחברה. אנחנו בטוחים שיביא את הלקוחות ואותנו לשיאים חדשים. בעתיד נמנה חברי צוות נוספים לתפקידי ניהול בכירים."