חברת מי עדן, המובילה את שוק המים המינרליים בישראל, חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם מגזין הבריאות 'מנטה'. עיקר שיתוף הפעולה, הוצאת מגזין "מיני מנטה" שהופק ע"י מחלקת מגזיני קונספט של "ידיעות שורות" ויופץ ללקוחות מי עדן אחת לרבעון. המגזין החדש, בדומה ל"מנטה" יעסוק בנושאי תזונה, בריאות ילדים, הריון ולידה, כושר ולייף סטייל.
אורית גזית סמנכ"ל השיווק של חברת מי עדן: "שיתוף הפעולה עם "מנטה" מאפשר למי עדן לטפח את קהל לקוחותיה ולהעניק להם ערך מוסף אמיתי העולה בקנה אחד עם הערכים בהם מאמינה החברה. העובדה שלמי עדן ולמנטה, פרופיל לקוחות דומה רק מעצימה את נכונות/הלימות שיתוף הפעולה.”
קובי טיריפינטו מנהל יחסי הציבור של מגזין "מנטה": "אנו מוצאים כי שיתוף פעולה שיווקי זה עם מי עדן הינו הזדמנות להרחיב חשיפת מגזין "מנטה" לקהל קוראים רחב, שוחר בריאות ואיכות חיים. "מיני מנטה" מתאים לעולם הערכים של צרכני "מי עדן" ואנו מאמינים כי המגזין החדש יעורר סקרנות בקרבם ויהווה חיזוק נוסף להגדלת תפוצת מנטה ".
מי עדן תשקיע בשיתוף הפעולה כ-1 מיליון דולר בשנה.
גיליון "מיני מנטה" הראשון יצא בחודש אפריל, לקראת חג הפסח, ללקוחות מי עדן בשיווק הישיר.