קבוצת סלקום ממשיכה לבסס את נטוויז'ן כמותג השירותים הביתיים בקבוצה כחלק ממהלך שאותו החלה בינואר 2013 לחיזוק מעמדה המוביל בשוק, ביצירת ערך ללקוח ובהובלת קונספט של חווית שירות אחרת, כוללת ומבודלת שתיתן לו ערך מוסף כלקוח החברה.
המהלך שימשך לאורך כל שנת 2013, תחת הסיסמא "נטוויז'ן. מאמינים בשירות", משקף תפיסת עולם ששמה את הלקוח במרכז ונותנת מענה לצרכיו, דרך השקת מגוון מוצרי שירות חדשניים, וזאת בנוסף לשירותים מתקדמים ותמיכה טכנית – תחום שהחברה מובילה בו.
ה"אונליינר" – שירות אינטרנט גיבוי לזמן חירום, הינו מודם סלולרי שמתחבר למחשב הנייד או הנייח, ומאפשר ללקוח להמשיך ולהיות מחובר לאינטרנט בכל זמן, גם בזמן תקלה של גורם חיצוני (חברת תשתית, חברת חשמל וכו'), ובכך מספק מענה מיידי לצורך הבסיסי של הלקוח לשירות ולחיבוריות תמידית.
יוני סבג סמנכ"ל שיווק סלקום: "הלקוח היום מחובר כל הזמן לעבודה ולצרכים פרטיים וחברתיים, ולכן הוא רוצה את האינטרנט שלו זמין, מחובר ועובד כל הזמן. השירות החדש מעניק ללקוח שקט נפשי ומאפשר לו להיות מחובר און ליין וכל הזמן, ללא תלות בתקלות אצל נותני שירות אחרים."
לרגל השקת השירות, החברה תעלה היום בקמפיין פרסום שני בסדרה מתוך מהלך "חווית שירות אחרת", ותחת הסיסמא "נטוויז'ן – מאמינים בשירות."
בדומה לקמפיין הראשון בסדרה, גם הקמפיין הנוכחי בכיכובה של הילדה ענתי, עוסק בסיטואציה ביתית משעשעת שבה ההורים אינם מצליחים לגלוש באינטרנט בשל תקלה. הקמפיין, שבא להציג שטוב שיש מי שדואג לאינטרנט של הלקוח, הופק באמצעות משרד הפרסום פובליסיס והינו חלק מסדרת סרטונים שיעלו במהלך השנה בהשקעה כוללת של כ 5 מיליון ש"ח.