נטורל פורמולה משיקה את Color Collection שתחליף את סדרת מיסטרה שיורדת מהמדפים



נטורל פורמולה משיקה סדרת צבעי שיער חדשה- Color collection תחליף את סדרת מיסטרה שיורדת מהמדפים.



ההשקה תלווה בקמפיין פרסום בטלוויזיה, בהשקעה של חצי מיליון ₪. הקמפיין יעלה בתחילת מרץ, תחת המסר המרכזי: נטורל פורמולה – עיצוב זו המומחיות שלנו", באמצעות משרד הפרסום "גליקמן, נטלר, סמסונוב" .



דינה נבות, סמנכ"לית שיווק קרליין – פריגו מוצרי צריכה מוסרת כי "אנו משיקים את סדרת צבעי השיער החדשנית של נטורל פורמולה בהמשך להשקה המוצלחת של סדרת "GO" קרם לחות לעיצוב השיער, ובכך מחזקים מעמדנו כמובילי שוק בתחום טיפוח השיער. השקת סדרת צבעי השיער Color collection, מהווה נדבך נוסף בתהליך רענון המותג, אנו מאמינים שבאמצעות השקת הסדרה נגיע ליעד נתח שוק של 11%. סדרת צבעי השיער מיועדת לקהל יעד מגוון ורחב יותר, כמו כן, העיצוב והצבעוניות תואמים את ערכי המותג והמוצרים".




הקמפיין מציג את סדרת Color collection של נטורל פורמולה, כמטאפורה לשגרת הצביעה החודשית, מוצג לוח שנה יומי תליש, התאריכים מתקדמים מה – 1 בחודש עד ה-30 כתזכורת לצביעת השיער החודשית. לקמפיין הפרסום מצטרף הכיתוב: "חדש! צבעי השיער עם הגוון שנשאר לאורך זמן".



שוק צבעי השיער מוערך ע"י store next עד סוף שנת 2006 בכ -130 M ₪ .


נתחי שוק כספיים לשנת 2006, וולה 45%, לוריאל 29%, נטורל פורמולה 9% , אינדולה 9% .

אולי יעניין אותך

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box
דרמה פילינג דר להבית אקרמן 260שח במקום 300 שח מחיר השקה צילום טל טרי (1)
שיר הלפרן אורי זיקרי ושיראל ברגר צילום אמילי ויסמן (2)
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר