נטורל פורמולה משיקה סדרת צבעי שיער חדשה- Color collection תחליף את סדרת מיסטרה שיורדת מהמדפים.
ההשקה תלווה בקמפיין פרסום בטלוויזיה, בהשקעה של חצי מיליון ₪. הקמפיין יעלה בתחילת מרץ, תחת המסר המרכזי: נטורל פורמולה – עיצוב זו המומחיות שלנו", באמצעות משרד הפרסום "גליקמן, נטלר, סמסונוב" .
דינה נבות, סמנכ"לית שיווק קרליין – פריגו מוצרי צריכה מוסרת כי "אנו משיקים את סדרת צבעי השיער החדשנית של נטורל פורמולה בהמשך להשקה המוצלחת של סדרת "GO" קרם לחות לעיצוב השיער, ובכך מחזקים מעמדנו כמובילי שוק בתחום טיפוח השיער. השקת סדרת צבעי השיער Color collection, מהווה נדבך נוסף בתהליך רענון המותג, אנו מאמינים שבאמצעות השקת הסדרה נגיע ליעד נתח שוק של 11%. סדרת צבעי השיער מיועדת לקהל יעד מגוון ורחב יותר, כמו כן, העיצוב והצבעוניות תואמים את ערכי המותג והמוצרים".
הקמפיין מציג את סדרת Color collection של נטורל פורמולה, כמטאפורה לשגרת הצביעה החודשית, מוצג לוח שנה יומי תליש, התאריכים מתקדמים מה – 1 בחודש עד ה-30 כתזכורת לצביעת השיער החודשית. לקמפיין הפרסום מצטרף הכיתוב: "חדש! צבעי השיער עם הגוון שנשאר לאורך זמן".
שוק צבעי השיער מוערך ע"י store next עד סוף שנת 2006 בכ -130 M ₪ .
נתחי שוק כספיים לשנת 2006, וולה 45%, לוריאל 29%, נטורל פורמולה 9% , אינדולה 9% .