ניופאן, יבואנית ומשווקת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה המובילה בישראל, משיקה מגזין לייף סטייל חדש ללקוחותיה, תחת השם "InHouse" בהשקעה של 150 אלף שקלים. המגזין הראשון מופץ בימים אלו בכ- 60,000 העתקים.
מהחברה נמסר כי המגזין יביא ללקוחותיו פעמיים בשנה את החידושים הטכנולוגיים, הבשורות העדכניות והטרנדים העיצוביים בתחום מוצרי החשמל, האלקטרוניקה והמולטימדיה ושילובם בסגנון החיים היום-יומי בבית. בין השאר חושפת ניופאן במגזין פרטים ראשונים על המותג הבינלאומי "האייר" (Haier) הצפוי להכנס בשנה הקרובה לשוק הישראלי עם מגוון רחב של מוצרי אלקטרוניקה וקו לבן, תחת קבוצת ניופאן. כמו כן יעדכן המגזין לגבי מחשב המדיה סנטר הראשון של Acer.
המגזין יישלח בדיוור ישיר ללקוחות החברה, יוענק בבית הלקוח במסגרת שירות ה- VIP בהתקנה של מסכי פלזמה ו- LCD ויחולק ללא תשלום בהוליווד סינמה סטור. בנוסף ניתן להזמין את המגזין החדש באמצעות אתר ניופאן בכתובת www.newpan.co.il.
שאול אסולין, סמנכ"ל שיווק ניופאן, מציין כי המגזין החדש שהפקתו הינה חלק ממדיניות החברה לשיפור חווית השירות ללקוח, מאגד תכנים מגוונים מעולמות התוכן של ניופאן ומייצג את התפיסה של ניופאן המציגה קונספט שלם של הבית הטכנולוגי המתקדם והמעוצב.