נילסן: ירידה בקניות מוצרי צריכה בחודש פברואר

נתוני מכר של חברת המחקר נילסן, המתבססים על נתוני מערכת ה –TRACK MARKET המגיעים ישירות מקופות קמעונאים, מראים כי שוק מוצרי הצריכה מכר בפברואר השנה פחות מוצרים, אבל הכניס יותר. גם לתאריך המאוחר של פורים ישנה השפעה על היקף המכירות בחודש זה בהשוואה לשנה שעברה. הצמיחה הכספית נובעת בעיקר מצמיחה בענפי טיפוח הבית והפרט. בפברואר נרשמה גם צמיחה בקטגוריית מוצרי החלב והסויה, לעומת ירידה בקטגוריית הבשר המעובד.



מוצרים עולים יורדים – פברואר 2016




ערוץ הנוחות הוא היחיד אשר מציג צמיחה משמעותית מתחילת השנה




השחקנים הגדולים בתחום המזון מאבדים נתח שוק מול הקטנים




אולי יעניין אותך

חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שמלת כלה
גנרטורים ביתיים
איטום גג