מותג הבלנדרים נינג’ה מבית שריג אלקטריק יוצא בקמפיין אינסטגרם ראשון מסוגו בישראל במסגרתו הוא מעניק למובילי דעת קהל את האפשרות להשתלט על העמוד שלו ולהעלות תכנים אישיים. את הקמפיין מנהלת חברת "מדיאס דיגיטל”.
מותג הבלנדרים נינג’ה הזמין 13 מובילי דעה להשבית את האינסטגרם הפרטי שלהם ליום אחד ולהשתלט על עמוד האינסטגרם של נינג’ה. זוהי הפעם הראשונה שמותג מסחרי מאפשר למובילי דעת קהל לעשות מהלך כזה במסגרתו הם יכולים לבחור את התכנים שיעלו בסטורי של המותג בכל יום.
מובילי הדעה שמשתתפים: השף יוסי שטרית, הקונדיטור אלון שבו, הקונדיטור טל שפיגל מתוך העמוד PARIS IN DESSERTED ,עורכת האוכל באתר “וואלה” יעל לאור, אושיית האינסטגרם נטלי דדון, הדוגמנית עדן פינס, סטייליסטית המזון ענת לבל, מגישת הטלוויזיה ואשת הקולינריה נועה רוזין, מגישת הטלוויזיה ירדן הראל, אושיית האינסטגרם מור סילבר, עורכת מדור ספורט באתר “ערוץ 10 “ ומאמנת הכושר שרון ינובסקי, השחקן והקומיקאי עידו ברטל.
סך כמות העוקבים של המשתתפים נאמדת בכ- 5.2 מיליון עוקבים, אשר יופתעו לגלות שעמודי האינסטגרם הפרטיים של מובילי הדעה הושבתו וכל התוכן הועבר לעמוד נינג’ה. הפעילות תתפרס על פני שבועיים ובמסגרתם בכל יום מוביל דעה אחד יקבל יום שלם לניהול העמוד של נינג’ה. ”מדיאס דיגיטל“ מתמחה באסטרטגיה וקריאייטיב ומתמקדת ביצירת תוכן לדיגיטל, הפקה ושיתופי פעולה מקוריים ויצירתיים. בין לקוחות המשרד: נינג‘ה, רמינגטון, קבוצת מאפיות ברמן, כרמית ועוד. ”מדיאס דיגיטל שמחה להוביל מהלך ראשון מסוגו בארץ עבור מותג מסחרי, המשלב יצירתיות וחדשנות בשיתוף השפים ומובילי הדעה הגדולים בישראל.“, חוה מאירוביץ, מנהלת אסטרטגיה דיגיטלית.