נירלט יצאה בקמפיין חדש לקידום המוצר אקווניר. צַבָּעים אמיתיים נבחרו להוביל את הקמפיין

חברת הצבע נירלט עלתה בקמפיין חדש לצורך קידום המוצר אקווניר, צבע אקרילי על בסיס מים לצביעת קירות פנימיים וחיצוניים. במסגרת  הקמפיין החדש שעלה בטלוויזיה ובדיגיטל באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי החליטה נירלט שמי שיוביל את קמפיין הינם  נבחרת של צַבָּעים אמיתיים שהעידו כי בחרו לעבור להשתמש באקווניר של נירלט  .

 

במהלך הקמפיין מספרים ה צַבָּעים המנוסים על הסיבות שבזכותם הם עברו לעבוד עם אקווניר של נירלט בצורה בלעדית.

לדברי תמי מרקוביץ, סמנכ"לית השיווק בנירלט: "אין חכם כבעל ניסיון. בשנה האחרונה הגענו למספר לא קטן של צַבָּעים שהתנסו באקווניר של נירלט והעדיפו ללא עוררין את המוצר שלנו.  לאור התגובות בחרנו לעלות בקמפיין טסטמונאילס שהמסר שלו צבעתי – עברתי. בו אותם הצַבָּעים מספרים את החוויות האותנטיות שלהם בשימוש במוצר".

אולי יעניין אותך

מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
מבצעי חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
נעלי סקופ מחיר 149
רד אורבך צילום שי פרנקו (2)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
מלכה עזריאלי טאון קרדיט יעקב תורג׳מן (1)
Aktivia aktuelle Version 27.2.13