חברת הצבעים, נירלט, יוצאת בקמפיין תדמיתי רחב היקף לקראת פסח, תחת הסיסמא: "לכל חלום יש צבע". היקף ההשקעה בקמפיין עומד על 850 אלף דולר, והוא כולל: קמפיין טלויזיה (שעלה בסופ"ש) ופעילות אינטרויזיונית ראשונה מסוגה באינטרנט.
קמפיין האינטרנט, קמפיין חדשני מהז'אנר האינטרויזיוני, מיועד לעמוד הבית של אתר האינטרנט YNET, עולה באמצעות TWISTED – בוטיק האינטראקטיב, משלב יכולות טלוויזיוניות באינטרנט, וקורא לגולשים להקליק על דמויות וידאו שאמורות לדמיין את עמוד הבית של האתר בצבעים אחרים. הגולשים יבחרו בכל אחת מהדמויות, והן תצאנה מתוך הבאנר ולמעשה תצבענה אותו מחדש.
הקמפיין יעלה למשך שבועיים בעלות מדווחת של 50,000$.
אראל ברקאי, סמנכ"ל השיווק בנירלט אמר היום כי "בחרנו לצקת תוכן לסיסמא שלנו, "לכל חלום יש צבע" ומצאנו דרך יצירתית הן במדיה הטלוויזיונית והן במדיה האינטרנטית. שני הקמפיינים משלימים את הפעילות שקורת בימים אלה בנקודות המכירה, בהן מוצגת נירלט בצורה בולטת ומרשימה, המביאה גם היא לידי ביטוי את ערכי המותג".