נסטלה מרחיבה את סדרת דגני בוקר פיטנס עם הפנים לארוחת הבוקר הנשית

נשים אקטיביות בעלות מודעות גבוהה לתזונה נכונה, הן אוכלוסיית היעד של נסטלה, המרחיבה את סדרת דגני הבוקר פיטנס, העשויים חיטה מלאה ואורז. בסדרה שני מוצרים חדשים – דגני בוקר פיטנס בשילוב תערובת דגנים מלאים ופירות אקזוטיים ודגני בוקר פיטנס טבעיים, המכילים דגנים מלאים בטעם חדש. הסיסמא שנבחרה להוביל את מסע הפרסום של ההשקה היא "זה מרגיש נפלא לשמור על הגזרה".


מהלך ההחדרה לשוק ילווה במסע פרסום נרחב בטלוויזיה, (ערוצים 2, 10 ו-24) ובפעילות תומכת בנקודות המכירה.



נתח השוק של נסטלה בכלל קטגוריית דגני הבוקר עומד על 16.7% וממצב את החברה במקום השני בקטגוריה, ( נילסן, כספי, ינואר- אוקטובר, 2005).


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

גיימינג
הסרת שיער
גיימינג