חברת נסטלה מרחיבה את סדרת מוצרי המותג פיטנס ומשיקה את פיטנס בטעם שקדים גם באריזה מוגדלת של 625 גרם. מדובר בתוספת משמעותית של 250 גר' , ביחס לאריזת המוצר המקורית הכוללת 375 גרם, וששיווקה יימשך במקביל.
המותג פיטנס הוא מנוע הצמיחה המרכזי של קטגוריית המבוגרים בדגני בוקר. המותג רשם, זו השנה השלישית, גידול במכירות של כ- 96%, שהם פי 3 מסך גידול הקטגוריה. קטגוריית המבוגרים, לה שייך המותג, היא הקטגוריה היחידה שגדלה באופן משמעותי- 35.4% (עפ"י נילסן, כספי מצטבר מרץ 08), והיא מהווה את מנוע הצמיחה בשוק. בחודש מרץ הגיע הפיטנס להיות המותג הרביעי בגודלו בשוק דגני הבוקר.
נתח השוק של נסטלה בכלל קטגוריית דגני הבוקר עומד על 23.9%, וממצב את החברה במקום השני בקטגוריה. נתח השוק של המותג פיטנס עומד על 22.4% משוק דגני הבוקר למבוגרים, גידול שנתי של 103.8% (נילסן, כספי, מרץ 2008).
דגני בוקר פיטנס, עשויים מחיטה מלאה ומציעים יתרונות תזונתיים משמעותיים לעומת דגני בוקר רגילים: רבע מאחוזי השומן, פי 2 ריכוז ברזל, 50% יותר חומצה פולית וויטמין C ופי 3 כמות סידן. כל אלו חיוניים לגוף האישה ותורמים לבריאות תקינה המאפשרת ליהנות מאורח חיים פעיל.
לדברי איילת תורן-דובר, מנהלת שיווק חטיבת דגני הבוקר של אסם, "דגני בוקר פיטנס מאפשרים לשמור על תזונה בריאה ומאוזנת מבלי לוותר על ההנאה מהטעם. מחקרים שערכה נסטלה מוכיחים כי נשים שצורכות דגנים מלאים נוטות להיות רזות יותר מנשים שלא, שכן הדגנים המלאים יוצרים תחושה של שובע ומונעים נשנוש בין הארוחות". תורן מציינת כי דגני בוקר פיטנס שילשו את המכירות ולנוכח הביקוש נסטלה נענתה לצורך שעלה מקהל הצרכנים ומשיקה גם את דגני פיטנס בטעם שקדים באריזה מוגדלת, שייהנו מעתה מאריזות חיסכון של המוצר הפופולארי".