נספרסו נערכת לעונה החמה עם קולקציה וקמפיין בנוסח ברזיל

Nespresso,
החברה שהובילה לשינוי בתרבות צריכת הקפה בעולם, נערכת לקראת העונה החמה עם חגיגת
קפה צוננת במיוחד
וקולקציית קיץ בהשראה ברזילאית.
השנה מצטרפת לסדרת הקפה הקר ולתערובת הקוקוס האהובה, גם תערובת לימונענע, בדיוק
כפי שנהוג בברזיל להוסיף לימון לכוס הקפה.
לצד הקפה, הבינו ב
Nespresso שגם סאונד ממלא תפקיד מכריע בהרגעת הגוף והנפש. לכן, הכינו ארבעה
פלייליסטים שאספו במיוחד ב:
Spotify כדי להנות מרשימת השמעה מתאימה, קלילה וקיצית בזמן שתיית קפה Nespresso.

בהתייחסה
למעורבותה בקמפיין הקיץ של
Nespresso, אמרה הדוגמנית אלסנדרה אמברוסיו:
"הקיץ הוא התקופה האהובה עלי בשנה וכברזילאית אני כל כך גאה להיות הפנים של
קמפיין בהשראת מדינת הולדתי. אני אוהבת את הרעיון של הקפה והוא מסמן בעיניי רגעים
חשובים בהם אני לוקחת זמן לעצמי לאורך היום. אני נרגשת מאוד להיות חלק מקמפיין
כייפי ושמחה לעבוד עם
Nespresso כדי להנגיש את המתכונים הטעימים, האביזרים
הקיציים, הקפה האיכותי – וה-
Liminha
over Ice
שהם בהחלט קיץ ברזילאי בכוס!"

בין התערובות החדשות ניתן למצוא את Liminha Over Ice,
תערובת קפה קר להכנת
קפה קר בטעם לימונענע. מבוססת על 100% ערביקה מקניה ואינדונזיה. בנוסף, קפסולות
הקוקוס המצליחות של החברה חוזרות במהדורה מוגבלת נוספת. הקפסולות מכילות 100% ערביקה,
עם נגיעות וניל וארומות קרמל. למכונות ה-
VERUO ניתן למצוא בעונה הברזילאית את
Ice Leggero
– קפה קר שמשלב טעמים מתקתקים וחמצמצים, עם
פולי קפה בקלייה בהירה.

אולי יעניין אותך

שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)
יאיר מנכל ומבעלי גרג קיטשן צלם אלעד גוטמן (42) -

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

לוגו חדש
מתחם LAGO חתונה מעוצבת על ידי קארין אוסמו- צילום מרווין (3)
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159