נפתחה ההרשמה לתחרות השירות וחווית הלקוח ה-17

בימים אלו מתקיימת ההרשמה לתחרות השירות וחווית הלקוח השנתית של המי"ל – המרכז הישראלי לניהול, אשר הזוכים בה יוכרזו בכנס שירות וחווית לקוח השנתי, שהינו הכנס המוביל והגדול בארץ בתחום השירות וחווית הלקוח. הכנס, שייערך בשישה במאי באולם האירועים לאגו בראשון לציון, מהווה נקודת מפגש למנהלים בכירים מכלל המשק הישראלי, אליו מגיעים מדי שנה קרוב ל-900 משתתפים, ביניהם סמנכ”לים, מנהלי אגפים, מנהלי מחלקות, מנהלי מוקדים ועוד.



תחרות השירות, הנערכת בצמוד לכנס זו השנה ה-17 ברציפות, הפכה לתחרות המובילה בארץ לשירות וחווית לקוח, אליה ניגשים הארגונים במשק הישראלי אשר ביצעו מהלכים לשיפור השירות במהלך השנה שחלפה. המי"ל, שמובילה את התחרות, שמה לה למטרה לייצר בכל שנה תחרות הוגנת ושקופה שבכוונתה לקדם את תחום השירות וחווית הלקוח בשוק הישראלי ולהעניק הכרה והוקרה לעוסקים במלאכה.



הארגונים השונים יתחרו ביניהם השנה במספר קטגוריות – השירות כשותף אסטרטגי, חווית הלקוח באתר וברשתות החברתיות, פשטות בשירות, ארגון קטן שמחולל שינוי גדול, השירות במגזר הציבורי ושירות פנים ארגוני. השנה הושקו מס' קטגוריות חדשות האמורות לתת מענה לשינויים הטכנולוגיים המתרחשים בעולם העסקי: טכנולוגיה ככלי לשיפור חווית הלקוח, שימוש ב- BIG DATA ככלי לשיפור חווית הלקוח, אפליקציה ככלי להגדלת מעורבות ונאמנות לקוחות.



השנה גם תושק קטגוריה ייחודית לסטארט-אפ המבטיח בתחום חווית הלקוח – קול קורא יצא בימים הקרובים לסטארטאפים בשלבים שונים אשר מעוניינים לקבל הכרה וחשיפה לפעילות ולמוצר שלהם.



ההרשמה צפויה להסגר ב-27 בפברואר ולאחריה תפורסם רשימת המתחרים בכל קטגוריה ויערכו שני סבבי שיפוט, כאשר העולים לגמר יוכרזו בסוף חודש מארס. צוות השופטים בתחרות מורכב מנבחרת של 60 מנהלים בכירים בתחום השירות בארגונים שונים בתעשייה, ביניהם הגר בן עזרא – סמנכ"ל שירות ומכירות בקבוצת ישרכארט, ורד צור – סמנכ"ל קשרי לקוחות באלטשולר שחם, ישראלה זינבל שטראוס – ראש אגף לקוחות שירות ומכירה באל על, עדי רווה גלוסקא – מנהלת מערך שירות וקשרי לקוחות בנספרסו ישראל, ליאת שטראוס – סמנכ"ל בכיר בכלל ביטוח, גלית קראדי – מנהלת השירות ב- HOT, טל גבע – סמנכ"ל השירות במגדל ועוד.



שרון משה, מנהלת המרכז הישראלי לניהול, אומרת: "בשוק שבו המחיר והמוצר כבר לא מהווים גורם מבדל, ארגונים מבינים יותר ויותר כי חווית הלקוח היא המנוע לצמיחה והצלחה של כל ארגון ולכן השקעה אסטרטגית ומחויבות הנהלה להובלת תהליכים כאלו היא הכרחית. זה מרגש לראות כמה נעשה בשוק הישראלי בתחום זה ואילו מהלכים מרגישים מובילים ארגונים לשיפור חווית הלקוח. אנו רואים בתחרות הזו שליחות ואמצעי חשוב לקידום נושא השירות וחווית הלקוח במשק הישראלי וגאים להוקיר את הארגונים שמובילים מהפכות ומהלכים מרגישים בתחום.



בין הארגונים שזכו להוקרה בשנים הקודמות נמצאים בנק הפועלים, אלקטרה מוצרי צריכה, מכבי שירותי בריאות, ישראכרט, עיריית ירושלים, תדהר, HOT, פלאפון, כלל ביטוח, מיקרוסופט ועוד.

אולי יעניין אותך

 קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
 1_ קרדיט צילום - יעל צור
 הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל
bmw-gfb0242366_1280 (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח