בימים אלה מושק ברשת מגזין אינטרנט חדש לנשים, ראשון מסוגו בארץ, תחת השם Saloona. המגזין נולד בהשראת דור חדש של אתרי נשים שקמו בשנים האחרונות בעולם, תחת ההגדרה "women oriented content" ונועד לתת מענה איכותי ואינטליגנטי לנשים ברשת.
לא עוד עולם נשי שטחי וסטריאוטיפי, אלא תפיסת תוכן רחבה ואינטליגנטית באוריינטציה נשית ומנקודת מבט נשית, תוך התאמה מרבית לצרכים הייחודיים של נשים ולסדר היום הנשי.
Saloona מביאה קול נשי חדש, מגובש ודעתני ומרכזת במקום אחד סוללת נשים משפיעות ומעוררות השראה במגוון תחומי חיים.
כיום, יותר מ-2 מיליון נשים גולשות ברשת הישראלית, מתוכן 800 אלף מעל גיל 30. כ-300 אלף מתוכן גם פעילות מאוד ברשת החברתית "פייסבוק". ב-Saloona הבינו שלגולשות הישראליות אין כיום "שדרה מרכזית" נשית מובהקת, וגם האתרים הקיימים שפונים לקהל הנשי הינם אתרי נישה שאינם זוכים לכמות משמעותית של גולשים. ב-Saloona מבקשים למלא את החלל שנוצר ברשת הישראלית
גם עבור מפרסמים, Saloona מבקש למלא את החלל ולספק פלטפורמת מדיה אפקטיבית, לדיאלוג ממוקד וארוך טווח באופן המאפשר יצירת ערך אמיתי לנשים בוגרות, בעלות דעה והשפעה ברשת.
מגזין Saloona הוא כל מה שנשים מחפשות: רחב יריעה ואינטליגנטי, כתוב מנקודת מבטן של נשים ורוחש כבוד לסדר היום שלהן – הציבורי והאישי. המגזין בנוי על בסיס התבוננות מעמיקה בסוגיות הנשיות – מחסור בזמן פנוי, צורת החשיבה הנשית האסוציאטיבית, רשימת המטלות (האינסופית…), ותחומי החיים הרבים בהן נשים נוגעות מדי יום (ביניהם אקטואליה, כסף, קריירה, תרבות, הנאות החיים, בריאות ועוד).
Saloona מבקשת להפוך ל-"כיכר הכפר" של הנשים ברשת, לתת להן מקום קהילתי ותומך להתבטא בו, לנהל שיחה, ליצור קשרים ולקבל השראה. באמצעות פלטפורמת בלוגים פשוטה וידידותית, Saloona מזמינה את הגולשות להביע דעה, לקחת חלק פעיל בקביעת סדר יום ולחולל דיאלוג.
מתוך הכרה בנכונות של נשים לצורך תוכן אינטרנטי איכותי, גיבשו ב-saloona נבחרת מרשימה של כותבים וכותבות, מכל תחומי העשייה, וביניהם: הילה אלפרט, דפנה שפיגלמן, מיקה שרון, ענת הראל, אפרת רייטן, אבישג רבינר, בילי מוסקונה לרמן, דנה ויס, שרון כידון, דלית אורבך, בעז גאון, שי אביבי ומיכל לבדינסקי ורבים נוספים בדרך להצטרף…
לכניסה לאתר: www.saloona.co.il