הנהלת רשת מעצבי השיער 'מישל מרסייה', בהובלתו של מנכ"ל החברה כפיר אברהם, ביצעה לאחרונה שינוי ארגוני במבנה חטיבת השיווק של החברה וגייסה בעלי תפקידים חדשים:
ערן גיא מונה לסמנכ"ל השיווק של הרשת. במסגרת תפקידו יוביל את כל מערך השיווק של החברה בארץ ובחו"ל, לרבות מיתוג מחודש של מישל מרסייה והשקת מוצרים חדשניים בשוק המקומי והבינלאומי.
גיא, 34, בעל שני תארים בהצטיינות יתרה במנהל עסקים ולוגיסטיקה מאוניברסיטת נורת' איסטרן שבבוסטון ארה"ב. בתפקידו האחרון שימש במשך שלוש שנים וחצי כמנהל מותגים בחטיבת מוצרי השיער של 'פרוקטר אנד גמבל'.
אורלי גוליברודסקי מונתה לתפקיד מנהלת המותג. במסגרת תפקידה תוביל את השיווק של רשת המספרות ומכללת עיצוב השיער- 'מישל מרסייה קולג", וכן תהיה אחראית לפיתוח סדרות מוצר חדשות לשוק המקומי.
גוליברודסקי, 30, בעלת תואר ראשון במנהל עסקים מהמכללה האקדמית נתניה, שימשה בתפקידיה האחרונים כמנהלת מותג בחברת בחברת 'לוריאל', ולפני כן עבדה בזכיינית ערוץ 2 'רשת' במגוון תפקידים.
ענת שנפס תשמש כמנהלת תפעול, ותעניק מענה תיפעולי לרשת המספרות המתפתחת ותהיה אחראית בין השאר לרכש מרכזי, הטמעת מערכות ממוחשבות מתקדמות, מענה לוגיסטי למספרות הפזורות ברחבי הארץ, גיוס והכשרת כח אדם ועוד.
שנפס, 40, בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות מאונ' בן גוריון, ותואר שני במנהל עסקים מהקריה האקדמית, שימשה בתפקידיה הקודמים כמנהלת תפעול, בקרה ומשאבי אנוש בחברות שונות.