סבון של פעם" נערכה עם 350,000 מארזי שי ייחודיים לחג אשר ישווקו בסניפיה בישראל


קדחת הקניות מגיעה היום לשיאה, כך מדווח אלון דותן מנכ"ל רשת "סבון של פעם". תקופת הקניות אשר החלה חודש ימים לפני ערב ראש השנה תמשך עד לאחר סוכות צופים ברשת.



אלון דותן, מנכ"ל רשת "סבון של פעם" מעריך כי הישראלי המצוי, יוציא בתקופת החגים הנוכחית יותר על מוצרי פינוק ופנאי משנים קודמות, זאת לאור ההבנה המתחזקת בקרב קהל הצרכנים כי יש לתחזק את הגוף והנשמה כפי שאנו מתחזקים כל ציוד מתקלה אחר. מודעות זו מביאה לגידול ברכישת מוצרי פינוק וטיפוח.



דותן מאמין, כי הישראלי המצוי, צפוי להוציא כ- 300 ₪ על מארזי המתנה לחג המהווים עלייה של 30% לעומת שנה קודמת. הריח המסתמן כמבוקש ביותר הנו שילוב ריחות בין לבנדר ופטשולי לעומת ריח הוניל אשר היה להיט המכירות בשנה שעברה.



ברשת נערכו לכמות מאסיבית של מוצרים מפנקים. וייצרו מוצרים בכמות הגדולה פי 5 מכמות הצריכה החודשית הממוצעת. הרשת הפיקה במיוחד עבור החג 350,000 מארזים שלהפקתם נדרשו לא פחות מטון ורבע של סבון מוצק, למעלה מ 5 טון של סבון נוזלי, 30 ק"מ של צלופן, למעלה מ 35 דונם של סרטי משי ו 70 ק"מ של סרטי סאטן.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר