סדנת PRguru תלמד כיצד לעבוד עם תקשורת זרה

אוהבים את ישראל, אבל היא קטנה עליכם? חושבים שהלקוח שלכם מתאים בול ל"וול סטריט ג'ורנל", אבל העבודה מול התקשורת הזרה נראית בלתי-אפשרית? סדנא פתוחה מבית שתתקיים ביום חמישי הקרוב תספק ידע בנושא לאנשי היח"צ בישראל.


להלן נוסח ההזמנה:
בערב הגורו השלישי נלמד לעבוד עם התקשורת הזרה המדווחת לעולם על המתרחש בישראל. אריה גרין, מנכ"ל "MediaCentral" בירושלים (www.m-central.org), שעובד מול כ-700 עיתונאים הזרים הפועלים בארץ, יספר לחברים של הגורו איך עובדים איתם.
גרין יספר על עקרונות העבודה במסגרתה הוא מקדם את ההכרות עם ישראל באמצעות חשיפת חברות, התארגנויות ואנשים במדינה, ויחד נגזור מעקרונות עבודתו שיטות לקדם את לקוחותינו.

הנושאים בסדנא:
1. הכרות עם עולם העיתונות הזרה בישראל – מי הם הכתבים ואיך הם חושבים?
2. סביבת העבודה של העיתונאים הזרים ומקורות המידע. איך הם עובדים, מה הם מחפשים, ומה משפיע עליהם?
3.מיומנויות שימושיות בשפה, מינוח, ניסוח וניואנסים.
4. כיצד ניתן לסייע באופן יעיל לעיתונאים לדווח בצורה הוגנת?

הזמן:
יום חמישי, 8.9.2011
18:00 – התכנסות מוקדמת
19:00 – סדנא
21:00 ועד לאחרון החברים – דרינקים, מינגלינג ושמוזינג.

המיקום:
Weiss Feinschmecker ב"בית וייס" – מתחת לכלבו שלום


כתובת האירוע בפייסבוק:
https://www.facebook.com/event.php?eid=242786149096453

אולי יעניין אותך

unnamed
חלוה סנדוויץ פרמיום של חברת אחוה צילום יעל האן
גיל סתיו מנכל בלנדר ישראל צילום סיון פרג'
ריהוט משרדי
יחצ פרטנר
דניאלה רייבנבך צילום דקלה הוסטיק (9)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף