בשנים האחרונות סרטוני המתיחה של סודהסטרים לקראת ה-1 באפריל הפכו למסורת, וצברו מאות מיליוני צפיות מסביב לגלובוס. סרטון הפרודיה החדש שיצא היום (28.3.18) מציג פרסומת לייף-סטייל מסקרנת, החושפת את ההמצאה החדשנית הטרייה מבית החברה – מכשיר SodaSoak . המכשיר מוצג כמתקן בעל חיבור פשוט ומהיר לאמבט, המאפשר להגיז את המים ב-3 רמות הגזה שונות.
כאמור, זאת אינה המתיחה הראשונה של חברת סודהסטרים, שנחשבת לאחד המותגים המובילים בעולם בקראייטיב הפרסומי סביב האחד באפריל ( Fool's Day ). לאלה הפחות מעורים בעולמות השיווק – ה- Fool's Day , שמצוין כל שנה באחד באפריל, מהווה קטגוריה שיווקית תחרותית של ממש בה מיטב המוחות, החברות והמותגים מסביב לגלובוס מייצרים קריאייטיב קומי מיוחד ובעל מסרים חדשניים, יצירתיים וחתרניים לטובת המותג שלהם. כזכור, בשנה שעברה הייתה זו פריס הילטון שכיכבה בסרטון המתיחה של סודהסטרים, שהכריזה יחד עם מדעני מכון ויצמן על מוצר מהפכני בשם NanoDrop . קודם לכן, זה היה שוב, ת'ור ביורנסון, שקידם מוצר הנקרא Heavy Bubbles – בקבוקים של מים מוגזים בצורת משקולות, אותם נהג לרכוש על מנת להישאר האיש החזק בעולם.
כוכב הסרטון, ראזה פארהאן, הוא כוכב סדרת הריאליטי האמריקנית המצליחה Shahs of Sunset מאחוריה עומד כידוע ריאן סיקרסט, שאחראי גם על ההצלחה המסחררת של הריאליטי של משפחת קרדישאן.