סוני אריקסון יוצאת בקמפיין השקה למכשיר W850i

ברס אלקטרה תקשורת סלולארית יבואנית Sony Ericsson בישראל, יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום טלוויזיוני למכשיר הסלולאר W850i, הדור החדש של הווקמן הסלולארי בישראל. מטרה נוספת של הקמפיין היא השקת המיתוג החדש של סוני אריקסון בעולם. תקציב הקמפיין- 1,250,000 ₪.



כאמור, הקמפיין יתמקד בהשקת מכשיר המוזיקה החדש של סוני אריקסון, עם הדגש על המסר של הקו המוזיקלי לצעירים, וחושף לראשונה את המיתוג המחודש של סוני אריקסון. עם חגיגות ה-5 להקמת סוני אריקסון, חשפה החברה את המראה החדש והמרענן של מותג הטלפון הסלולארי הגלובלי שלה, בהסתמך על קונספט פשוט ועל ביצוע צבעוני חדש.



מהחברה נמסר כי לוגו החברה הירוק המפורסם המזוהה עם המותג, כרוך במסר שמתמקד באינדיבידואלים וברגשותיהם לגבי מה שהמכשירים, האביזרים הנלווים והתוכנות של סוני אריקסון מאפשרים להם לעשות.



עוד נמסר כי "מדובר בקונספט חזק הכולל 2 מרכיבי מפתח: מסר מילולי ותאור הסנטימנטים סביב הזהות של סוני אריקסון. המסר תמיד מתחיל ב"אני", האינדיבידואל, ממשיך ב(-לוגו המותג בתור הרגש, התחושה) ולאחריו מסר המתחבר לדברים שהאינדיבידואל אוהב, דברים שאכפת לו מהם או דברים שהוא שואב מהם השראה".

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שמלת כלה
גנרטורים ביתיים
איטום גג