סוף עונת התפוזים, תחילת עונת המלפפונים


הקיץ, או בשמו הידוע יותר – עונת המלפפונים, אינו פוסח גם על עסקי יחסי הציבור. עיתונאים רבים בחו"ל, כלי תקשורת מעדיפים אייטמים על העסקת הילדים או מחברות במבצע ובכללי, נראה שגם היח"צנים יוצאים קצת לקייטנה.


אז מה בכל זאת אפשר לעשות כדי ל"עורר" את תקופת הקיץ? קיבצנו עבורכם מספר טיפים:


1. כל חלון הוא הזדמנות: סקרו את החדשות סביבכם ותראו איך אפשר למנף אייטמים חדשותיים לטובת הלקוחות שלכם. עיתונאים מטיילים? תציעו להם לעשות על-הדרך סקירה לתיק המיוחד שיכול להתאים בול לטיולים. חם ולח? זה הזמן למגבונים הלחים שהלקוח שלכם רוצה לקדם. החזרה ללימודים בפתח? עכשיו זה הזמן להציג את הממרח החדש שטעים כל כך בסנדויץ.


2. תכננו מראש: אם מנהלי השיווק או המנכ"לים מתכננים נסיעה ארוכה, תאמו להם ראיונות או שיחות רקע עם עיתונאים טרם הטיסה, כך שיוכלו להתפרסם במהלך הקיץ, גם כשהלקוחות שלכם עדיין מטיילים להם בהולנד. גם ככה אם עיתונאי נפגש היום עם מנכ"ל, ייקח לו זמן עד שהראיון יתפרסם. ארגנו להם רצף פגישות ואחר כך תקבלו רצף פרסומים.


3. מיצוב המותג: זה הזמן לתת למנכ"לים, מנהלי השיווק ולראשי המחלקות אצל הלקוחות שלכם לכתוב מאמרים מקצועיים על תחום התמחותם. אם אין השקות/הפצות/או הודעות מרעישות אחרות, זה הזמן למצב את המנהלים הבכירים כמומחים לתחום עיסוקם. ראש תחום שבבים, יכול לכתוב מאמר על הטכנולוגיה שעשתה את השנה. מנהל משאבי אנוש, יסקור את הטרנדים בענף לשנה הבאה.


4. תהפכו כל אבן: זה הזמן להרחיב את מעגל "חיפוש האייטמים" שלכם. דברו עם מנהלי משאבי אנוש, מנהלי לקוחות, אחראי תוכן או כל גורם בחברה שיכול לספר לכם על פרויקטים שהם עובדים עליהם או על גל הגיוס הגדול לקראת השנה החדשה.


5. צאו מהמשרד! זה הזמן לעזוב את המזגן והכיסא הנוח וללכת לבקר אצל הלקוחות שלכם. אין טוב יותר משיחה פנים-מול-פנים עם הנפשות הפועלות בשטח על מנת להבין על אילו פרויקטים גדולים הם עובדים. אתם גם תהנו מקצת אוורור מארבעת הקירות של המשרד, וגם תחזקו את הקשרים עם הלקוחות שלכם.


6. חזקו קשרים שהתרופפו: במהלך העבודה הלחוצה של כל השנה אולי שכחתם כמה עיתונאים בדרך. אולי פחות שמרתם על קשר רציף עם חלקם. זה הזמן לתקן את זה! קבעו לעצמכם שכל יום אתם מדברים עם 3-4 עיתונאים שחשוב לכם לחדש או להדק את הקשר איתם. למרחיקי הלכת – קבעו עם חלקם גם שיחה אישית על כוס קפה.


7. נקו את האורוות: זה הזמן לעשות סדר ברשימות התפוצה, תבניות המסמכים, הניירת שהצטברה על השולחן. כל מה שדחיתם במהלך השנה הקאוטית ועכשיו יש לכם את הזמן לעשות את זה. למרחיקי הלכת – שפצו את המשרד או אפילו רק חדשו את אתר האינטרנט שלכם. התחלה חדשה ונקייה לשנת פעילות חדשה ופוריה.


נ.ב1: המאמר נכתב מתוך הנחה שאתם, יח"צנים יקרים, לא יצאתם לחופש בעצמכם. אם זה המצב – תהנו ותצברו כוחות לשנה החדשה.


נ.ב2: במזרח התיכון, כמו במזרח התיכון, המלחמה מסדרת ליח"צנים עוד הרבה אופציות לאייטמים. והיח"צנים עפים על זה.


* לימור הירשפלד, מנהלת תיקי לקוחות במשרד יחסי הציבור דוניצה תקשורת

אולי יעניין אותך

דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס
 מסך 2024-09-30 093238
dolphin logo
מחזור
friedman1
man-assembling-circuit-board-laptop07111

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח