לרגל התרחבות שירות ה"קליק פארם" של סופר-פארם לכל סניפי הרשת משיקה החברה קמפיין פרסומי חדש באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, שכולל פרסום בטלוויזיה, באינטרנט ובעיתונות. כוכבי הקמפיין הם רמה מסינגר ודני שטג המשחקים זוג הורים לילד צעיר ומופיעים בסיטואציות הומוריסטיות שונות מחיי המשפחה.
מטרת הקמפיין היא לקדם את שירות "הקליק פארם" ולמצב את סופר-פארם כחברה מובילה וחדשנית, המציעה ללקוחות פתרונות טכנולוגיים לשיפור חווית הקנייה ובמקרה זה קיצור זמן ההמתנה בתור לבית המרקחת. בקמפיין הושקעו 3 מיליון ₪.
בסוף השבוע האחרון הושקו שתי פרסומות טלוויזיוניות: בראשונה מספרת מסינגר כיצד גילתה שוב שבעלה מתכנן לה מסיבת הפתעה וכמו תמיד היא חשבה להעביר את הזמן בתור לבית המרקחת בסופר-פארם, רק שהפעם עם שירות "קליק פארם" היא לא תבלה את הזמן בתור אלא תספיק לשבת בבית קפה. בפרסומת השנייה, מספר הבן הקטן כיצד אבא שלו אוהב לפתח שיחות עם לקוחות בבית מרקחת, והפעם בעזרת ה"קליק פארם" הוא ואימו יצאו מורווחים כיוון שהתור יחסך מהם והם לא יאלצו לשמוע את האב משוחח עם כל הלקוחות.
לדברי עופר לוי, סמנכ"ל שיווק סופר-פארם, "אחד היתרונות של סופר-פארם הוא "חווית קנייה" ואנו עושים מאמצים לשפר אותה בכל עת. על פי בדיקה שערכנו אחד הגורמים לפגיעה בחוויה זאת הוא העמידה בתורים, ולכן הצבנו לעצמנו מטרה לפתח טכנולוגיה שתתגבר על הבעיה. עם פריסת טכנולוגיית ה"קליק פארם" בכל סניפי סופר-פארם ברחבי הארץ, אנו מאמינים כי נראה יותר ויותר לקוחות מתנסים בשירות. כמו כן חשוב להזכיר כי מסינגר ושטג כיכבו גם בקמפיין בית המרקחת בשנה שעברה בסרטים הומוריסטיים שזכו להצלחה רבה. האתגר הוא להתייחס לנושא כבד של בריאות וחולי בצורה הומוריסטית והשניים עושים זאת בצורה יוצאת דופן"