רשת סופר-פארם קיימה השבוע את יריד הקניות השנתי במתחם "אבניו" שבאיירפורט סיטי. כמידי שנה, מציגים הספקים הגדולים של הרשת את חידושי 2008, כשקנייני סופר-פארם עורכים ביום זה הזמנה שנתית מרוכזת. השנה השתתפו בכנס 85 ספקים, והתבצעו הזמנות בהיקף של 55 מיליון ₪-גידול של 28% לעומת שנה שעברה. הספק המוביל השנה, כאמור, היה ד"ר פישר שביצע מכירות ב- 5 מיליון ₪.
באירוע הפתיחה הודיע המשנה למנכ"ל הרשת, יאיר עשהאל, על שדרוג מחלקות הקוסמטיקה הסלקטיבית והפיכתן לנקודות מכירה מבודלות בהתאם לסטנדרטים המקובלים היום באירופה, בדומה לרשתות "ספורה" ו"מריונו".
מהרשת נמסר הבוקר כי המודל הראשון של מתחם הקוסמטיקה הסלקטיבית יושק עד סוף השנה בקניון רמת אביב. בשנת 2008 ייפתחו עוד שלוש נקודות דומות ברחבי הארץ. בנוסף, הרשת הודיעה כי היא עומדת להיכנס לתחום חדש – טיפוח הציפורניים ולדבריה, בשנת 2008 יוקמו בסניפים מתחמים לטיפול בציפורניים ובכף היד.
בכנס הכריזו גם על תוצאות הסקר שנערך מדי שנה בו מתבקשים עובדי הרשת לבחור את הספקים הטובים ביותר על פי פרמטרים של שרות, יעילות הפצה, נוחות עבודה, נגישות וכדומה.
בתחום הקוסמטיקה נבחרה חברת דניה קוסמטיקה, משווקת המותג ג'ייד (זו השנה החמישית ברציפות) בתחום המוצרים הכלליים נבחרה חברת סנו (בפעם הראשונה) ובתחום בית המרקחת זכתה טבע (שנה שלישית ברציפות).