חברת הגז סופרגז, אחת מארבע חברות הגז הגדולות בישראל, יוצאת במיתוג מחודש באמצעות משרד הפרסום בריקמן, בהשקעה כוללת של כ-100 אלף שקלים. המיתוג המחודש שם דגש על ערכי החברה: אמינות ושירות.
במסגרת המהלך נערכה מתיחת פנים ללוגו, נוסף משפט המיצוב "סופר שירות. סופר אמינות" וגובשה שפה תקשורתית חדשה השמה דגש על הדרך שימושי הגז לתועלת האדם וחיבור לצרכן המשתמש בו.
דגש נוסף הושם על ממשקי המפגש עם הלקוחות: החשבוניות והמעטפות עוצבו מחדש, והן מצטיינות בצבעוניות, בהירות וידידותיות ללקוח. בנוסף, לקוחות החברה יקבלו מעתה גם תזכורת לכך שמיכל הגז שלהם הוחלף, בדמות תלי-מיכל מעוצב, ועליו הכיתוב "רצינו שתדע שהיינו פה. רצינו לעדכן אותך שסיפקנו מיכל חדש לבקשתך", שיוצמד למיכל הגז החדש, בו שולב כיס לאחסון הקבלה או החשבונית.
לגיבוי והשקת המהלך מותג גם בנין הנהלת "גרנית הכרמל", חברת האם של סופרגז, הממוקם על כביש החוף באזור התעשייה של נתניה, בשני שלטי ענק בגודל כולל של 60*12 מטר הנושאים את הלוגו והסלוגן המעודכנים.
לדברי רון קיסרי, סמנכ"ל שיווק וקשרי לקוחות: "סופרגז הינה החברה המובילה בישראל בכל הנוגע לאמינות ושירות ואנו דואגים באופן שוטף לשיפור נוסף שלהם. מתיחת הפנים שעשינו למותג מצביעה על החדשנות ועל התנופה העסקית של סופרגז".