סטודיו C מתכוננת ליום שאחרי ליל הסדר: יוצאת בקמפיין אינטרנטי אקטיבי

סטודיו Cיוצאת בקמפיין ראשון בתולדותיה, שיהיה רובו ככולו באינטרנט. לאחר שקיימה מכרז בו התמודדו חברות פרסום שונות זכתה דיגיטל רויאלטי בהנהלתו של קובי אייזיק, לשעבר סמנכ"ל המגזינים בידיעות אחרונות.



כאמור, הקמפיין בשווי של כחצי מליון שקל שתעלה רשת סטודיו C הוא הקמפיין הראשון המתוכנן שמעלה הרשת. לראשונה תפעל הרשת באופן אקטיבי באינטרנט לדחיפת 23 סניפי הרשת, שלאחרונה פורסמו בעיקר באמצעות שלטי חוצות והצלחה מוכחת של אלפי ישראלים.



מהחברה נמסר כי הקמפיין באינטרנט יבוצע מתוך תפיסה של מיתוג החברה ויצירת אינטראקציה עם לקוחות ולקוחות פוטנציאלים. הקמפיין יבוסס על ליל הסדר ויעלה לאחר חג הפסח ובמסגרתו "ינסו לעזור לעם ישראל להיפרד מהמשקל העודף שנצבר בארוחת הסדר".



את הקמפיין האינטרנטי הדיאטטי תעלה כאמור חברת דיגיטל רויאלטי כשהיא קוראת לציבור להגיע למועדוני סטודיו C ברחבי הארץ ל- 23 מועדונים הפרוסים מהצפון ועד הדרום.



"עולם הפרסום באינטרנט מתפרס בעיקר על באנרים, אנו בדיגיטל רויאלטי, "מסביר מנכ"ל החברה קובי אייזיק, "מחפשים פתרונות יצירתיים, יצירת תוכן, דרך ברנדינג באינטרנט , יחסי ציבור ויצירת BUZZ תקשורתי באמצעות מודלים שונים שלמדנו מפעילויות שיווקיות בעולם".

אולי יעניין אותך

16459silit1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים